לילה מכושף – הצעת איפור דרמטית מאת ירין שחף

קסום, כהה, עמוק, מתוחכם , חודרני, דומיננטי, סקסי ובעיקר הכי דרמטי שיש- השחור. זה הגוון החם והטרנדי של עונת החורף המתקרבת.


לדברי ירין שחף, מנהל בית הספר הגבוה למקצועות האיפור, עונות המעבר הן עיתוי נפלא להתהדר בלוק דרמטי ולהפגין נועזות ליילית. רגע לפני שהחורף מתחיל ושנייה לפני שחברות הקוסמטיקה משתלטות על המדפים עם ליין חדש של גוונים, קבלו קריאה לטוטאל לוק "הקסם השחור". הוא עטוף מסתורין, מכושף משהו, הדור, סקסי ובעיקר לא שגרתי. היותר סולידיות מוזמנות להגשים את הפנטזיה ולדגמן אותו באירועים.


איך ליצור את ה"טוטאל לוק"? לפני הכל ובעונות הסתיו והחורף בפרט מומלץ למרוח קרם לחות בכמות נדיבה ולהמתין לספיגה מוחלטת (10-15) דקות. השתמשו בקרם בסיס בגוון תואם העור ופדרו קלות. כעת הניחו צלליות בגוונים של בורדו ושחור לסירוגין עד לקו הגובה (המקומות השקועים יותר בגוון השחור והבולטים יותר בבורדו). השלב הבא: צרו זווית איפורית חדה לכיוון הרכה כאשר שני הגוונים נוגעים זה בזה ומתמזגים. מסגרו העין בעזרת עיפרון שחור, משחו במסקרה את הריסים, המתינו לייבוש, כעת בעזרת דבק ריסים הצמידו את ריסים מלאכותיים –ניתן לרכוש בחניות המתמחות באיפור מקצועי (יש להדק בעזרת האצבעות לכמה שניות כדי לאחדם עם הריסים הטבעיים) וקנחו בליפסטיק שחור. להשלמת הדרמה מומלץ לזגג את השפתיים בעזרת גלוס שקוף.


באדיבות  ירין שחף, אמן איפור ומנהל בית הספר למקצועות האיפור


 

הוסף תגובה