טיפים להובלה בטוחה

עומדים לעבור דירה?

במאמר הבא אדבר על כל מה שכדאי לדעת על הובלות איך משיגים הובלה זולה , מה חשוב לזכור לפני הובלה שיטות אריזה חכמות להובלה ועוד.

שוק הנדלן הקשוח בגוש דן והסביבה מחייב אותנו לא פעם לעבור דירה במהירות מבלי להוציא סכומי עתק על המעבר ולעשות זאת בצורה מהירה ויעילה כדי להמשיך באורח החיים המודרני העסוק שלנו.

אז איך משיגים הובלה טובה בזול ?

כל הוצאה כספית בסדר גודל של הובלה דורשת מאיתנו מעט הכנות וכדאי להשקיע את מעט הזמן שזה לוקח בכדי לערוך סקר שוק אצל חברות הובלות שונות באיזור מגורינו.חברת הובלות מאיזור מגורינו תוכל להציע לנו מלכתחילה מחיר נמוך יותר כיוון שהם לא צריכים לבזבז זמן על הנסיעה אלינו וחזרה ובתחום ההובלות במיוחד זמן הוא כסף.
הדרך המהירה ביותר לבצע סקר שוק בתחום ההובלות הוא להשתמש באינטרנט. אם אתם כאן סימן שאתם כבר בתהליך ותוכלו ליצור חיפוש עבור מילת המפתח "מחשבון הובלות".

מחשבון הובלות הוא טופס חכם אשר יאפשר לכם לקבל הצעת מחיר אונליין מאת חברות הובלה ויעזור לכם להבין מה הם הקריטריונים אותם מחשבים בכדי לחשב את המחיר.תוכלו לשלוח תוך שעה 3 בקשות להצעות מחיר וכך יחזרו אליכם עם על הפרטים המדוייקים מבלי שהשקעתם זמן בשיחות ארוכות באמצע יום העבודה שלכם עם נציג של חברת הובלות בכדי לחסוך במחיר הסופי של ההובלה קיימות בפניכם מספר אפשרויות,

בחוץ לארץ אחד הטיפים הנפוצים הוא לארוז בעצמכם אך מתוך הנסיון העשיר שלי אוסיף כי בישראל מרבית 98.5% מהמזמינים הובלות רוצים לארוז לבדם. הגיוני, אחרי הכל גם בהובלת עסק זאת הזדמנות לעשות ספירת מלאי ובהובלת דירה אנו הופכים לפרטיים עם המחשבה על חפצינו האישיים.
עוד דרך יעילה לחסוך בצורה נכבדת בעלות הובלה היא להוריד את תכולת ההובלה אל קומת הרחוב. אם יש לכם מעלית זה ממש לא סיפור ותוכלו להוריד את רוב הדירה תוך שעה קלה אל הכניסה לבניין. זה יחסוך מאות שקלים במחיר הסופי שקיבלתם מחברת הובלות.
איך אורזים להובלה
הכינו אינדקס / רשימה של כל הקרטונים ומספרו אותם הדביקו על כל קרטון מדבקה שמספרת לכם לאיזה חדר בדירה החדשה הוא שייך , ומה הוא מכיל, מומלץ בחום כי תארזו כל חדר בנפרד ,בדרך הזו תוכלו להורות לצוות המובילים לפרוק את קרטונים "ילדים" ישירות בחדר הילדים.

כדאי לקחת הובלה עם ביטוח ?

לא כדאי להזמין הובלה בלי ביטוח הדברים הכי לא צפויים נוטי לקרות בדיוק בפעם ההיא שחיפפנו קצת. זה לא אמור לחסוך לכם כסף מכיוון שזה אמור להיות כלול בכל הובלה ונחשב לחלק מתקן של משרד התחבורה וזה אומר שחברה המציעה לכם הובלה בלי ביטוח בתמורה להנחה כספית פשוט אינה רצינית מספיק,מרבית החברות יפתו אתכם במחירים זולים,

על מנת לדעת מהו מחיר רלוונטי הכנס למחירון הובלות של לימון בעלי מקצוע.

 
הובלות קטנות

אם אתם מובילים רק חדר פלוס מעט ריהוט מתוך דירה של שותפים אתם נחשבים הובלות קטנות ותקבלו מחירים מעולים שלא חשבתם עליהם אז שווה לבדוק כמה זה יעלה.
חשוב לזכור לעשות לפני ההובלה

הודיעו לחברת החשמל, טלפון ואינטרנט שאתם עוברים דירה עם ילדים ? התחילו את ההכנות מול בית ספר מוקדם ככל האפשר לסגור עם חברת ההובלות על תאריך לפחות שבוע מראש להכין חומרי אריזה קרטונים ונייר בועות במידה ואתם זקוקים לו לבחור בחברת ההובלה הנכונה!!!

 

הוסף תגובה