עוקבים באינסטגרם – דרכים להוספת עוקבים לחשבון שלכם

האינסטגרם כבר מזמן הפך לאחת מהרשתות החברתיות הפופולאריות, אם לא הפופולאריות ביותר בעולם.

בכל יום מצטרפים אלפי חשבונות חדשים לאינסטגרם, ועימם עוקבים באינסטגרם לאותם חשבונות. הצורך בעוקבים ביאנסטגרם גדל מיום ליום, ולכן, על מנת להפוך לפופולאריים, בין אם מדובר בשיווק מוצר, עסק, רעיון או אם אתם בקטע חברתי – חשוב שתגעו איך משיגים עוקבים. אז מהי התשובה? קצת מתאמצים.  

חושבים יצירתי יותר

לצד התמונות שאתם מפרסמים חשוב לפרסם גם תוכן איכותי. התוכן חשוב שיהיה בעיקרו באנגלית וזאת כי האינסטגרם הוא גולבאלי ומתאים לגולשים מכל העולם. העלו תמונות מעניינות שלידם משפטים מצחיקים, והיו מגוונים בבחירות שלכם.

היו ייחודיים

חשבו על קונספט מיוחד לחשבון האינטסגרם שלכם. בדלו את עצמכם מאחרים. נסו לחשוב מה מיוחד בכם. האם אתם אופנתיים, יצירתיים, מבשלים טוב? אנשים רבים יוצרים אינסטגרם שהוא בלוג של ממש בו הם מציגים: עבודות שלהם, יצירות, תמונות של חיות המחמד, נופים עוצרי נשימה. לכו על קוסנפט אחד אך הפכו אותו למעניין שימשוך יותר ויותר עוקבים באינסטגרם.

כתבו תוכן מעורר השראה

כדי שתוכלו לקבל יותר עוקבים באינסטגרם חשוב שתכתבו תוכן מלא בהשראה. צרו סיפורים של ממש בתוכן שלכם, ליד התמונות הכניסו סיפור קצר, גם אם המלל קצר או מוגבל, תוכלו לתמצת אותו בצורה מעשית אך יצירתית.

צרו תמונה שהיא ממש סיפור, הכינו תלבושות ותפאורה מיוחדים. בצורה זאת תוכלו גם להנות בדרך, וגם לקצור את הלייקים העוקבים באינסטגרם ואת התוצאות המדהימות.

הגיבו לעוקבים שלכם

הגיבו לכם? נתנו לכם לייק? פרגנו בחזרה! חשוב לדאוג לקארמה טובה בחשבון האיסטגרם שלכם. חשוב להגיב בחזרה בצורה חיובית, לעקוב אחרי אנשים אחרים, לתת לייקים. תזוזות שלכם באיסטגרם יובילו לפעילות אצלכם. לכן חשוב להקפיד לעשות כאלה. והרבה.

 

השתמשו בהאש טאג

שימוש בהאש טאג יוביל ליותר עוקבים באיסטגרם. שיטה זאת ,המלווה בשימוש בסולמית ליד המילים שאתם רושמים, תהפוך אתכם ליותר פופולאריים. חשוב להשתמש בהאשטאג דווקא ליד מילים לועזיות כדי להעלות את המספר העוקבים שלכם.

לוחות זמנים

כמו בפייסבוק גם לאינסטגרם יש זמנים טובים יותר להעלאת תמונות. דעו מה השעות הנכונות להעלאת התמונות והתוכן שלכם, ערכו מחקר מקיף באינטרנט, וזאת כדי לקבל יותר עוקבים באינסטגרם.

חשוב מאד להעלות תמונה פעם אחת ביום וזאת כדי לא להעלם מן האינסטגרם ומן התודעה, אך עם זאת חשוב לא להציף בתמונות כדי לא להציק לשאר הגולשים. וגם כדי לא להראות נואשים.

הכירו אנשים חדשים דרך האינסטגרם

התחילו לעקוב אחרי אנשים חדשים באינסטגרם. בצורה זאת תוכלו להיחשף ליותר ויותר חשבונות, לפרגן לאחרים, לעקוב ולקבל עוקבים באינסטגרם.

הכרות עם אנשים חדשים תעורר גם בכם עניין וזאת כי אינסטגרם היא רשת ענקית שמטרתה להפגיש בין אנשים ולחשוף את כולנו לעולם. חדש

הוסף תגובה