עורך דין גירושין – חשוב לדעת

עורך דין גירושין – חשוב לדעת

אף אחד לא מתכנן להתגרש, והרי כשאנו ניגשים להחלטה, להצעה, להסכמה ולחתונה, אין אנו חושבים על אותו היום שעלול להגיע בו נחליט כי זה הספיק, וכי הגיע הזמן להתגרש.

הסטטיסטיקות מעידות על כך כי זוגות נשואים רבים מגיעים לנקודה זו בזמן, ובוחרים בייעוץ של עורך דין גירושין בכדי לעבור את התהליך בצורה הנכונה והטובה ביותר, ולצאת ממנו בצורה הטובה ביותר, דבר שעלול להוות אתגר רציני במיוחד.

במידה ואתם שוקלים גירושין, או שהחלטתם להתגרש וסיפרתם או לא סיפרתם לצד השני, הצעד הראשון והחשוב ביותר הוא לפנות לעורך דין גירושין שילווה אתכם בתהליך, כזוג או כצד בגירושין.

ליווי בתהליך הדדי

במידה והגעתם להחלטה חברית, מושכלת ומשותפת לסיים את חיי הנישואים שלכם בכדי לתת לכל אחד מכם את החופש והיכולת להמשיך ולהתפתח כאדם, כי הגעתם למסקנה משותפת כי עדיף לכם לחוד, או מכל סיבה אחרת שיש בה מן ההדדיות והחברות, הרי שאל לכם ליפול אל האשליה כי מה שלפניכם איננו אתגר.

נכון, תהליך הגירושים בהסכמה הדדית יכול להיות תהליך פשוט, מהיר ונעים יותר מתהליך אחר, אך גם הוא עלול לקבל תפניות מאתגרות וקשות ברגעים מסוימים, ובכדי למנוע מראש את הרגעים הללו ולשמר את החברות וההדדיות מוטב לפנות לעורך דין גירושין שיעבור אתכם בצורה מקצועית ומנוסה על פרטי התהליך, ויעזור לכם לחצות את המקומות המאתגרים יותר הקשורים לרוב לנושאים כלכליים של רכוש וכסף, וכמובן, נושא הילדים המשותפים.

ליווי בתהליך חד צדדי

בגירושין חד-צדדים, שלא נבעו מהדדיות והסכמה משותפת, עלולים להתעורר לא מעט רגעי מחלוקת ואי-הסכמה. בכדי למזער כמה שיותר את הרגעים הללו, ולהצליח לעבור תהליך גירושין חלק ככל הניתן, יש צורך ברור ומלא בשירותים של עורך דין גירושין מקצועי ויעיל, שמכיר את התחום על בוריו.

עורך דין זה ילווה אתכם בכל שלב ושלב, תוך שהוא דואג לאינטרסים שלכם בצורה מלאה ונבונה, מבלי להתפשר על הדברים החיוניים, ותוך ההבנה המלאה מתי יש להתפשר בכדי לקבל מענה על הדברים החשובים ביותר עליהם אתם לא מוכנים לוותר.

הוסף תגובה