עורך דין ביטוח לאומי

עורך דין ביטוח לאומי הנו סמכות מקצועית לייצוגכם מול רשויות מוסד זה. מתי נדרש ייצוג, ומה יהיה דינו (בדרך כלל) של מבוטח שינסה לייצג את עצמו גם אם הוא בטוח שהצדק לצדו? מה חשוב לעשות על מנת להבטיח שאם נפצעתם, חליתם או אינכם מסוגלים לעבוד – תקבלו את כל זכויותיכם?

עורך דין ביטוח לאומי מהווה דמות שמומלץ כי לכל עובד בישראל, ובמיוחד אם זה עובד בדימוס שנבצר ממנו לעבוד מטעמים רפואיים, יהיה קשר עמה. עורך דין שכזה יוכל לספק לכם ייצוג הולם, לדרוש ממערך הפקידות במוסד להכיר בפציעה שלכם או במחלה שספגתם, ולשלם לכם קצבאות בהתאם. בדרך כלל, גם במקרים מאד קשים כמו חיילים שנפצעו בשדה הקרב או עובדים שנפצעו בינוני או קשה, המוסד לביטוח לאומי מתנכר למבוטחיו ומסרב להכיר בכל זכויותיהם כחוק באופן מלא. לכן, אם אתם רוצים לוודא שכל זכויותיכם תמומשנה, רק עורך דין ביטוח לאומי הוא הפתרון.

כיצד השירות עובד?

ראשית כל, ניתן לבוא לפגישת ייעוץ עם עורך דין ביטוח לאומי אשר יבחן את מצבכם הרפואי, יבחן את המסמכים אשר תגישו לו, ויבקש מכם להשלים חוסרים במסמכים הרפואיים והתעסוקתיים השונים, תוך סיוע של משרדו בהגשת חלק מהמסמכים. לאחר מכן, הוא יבחן האם ניתן לגבש חוות דעת משפטית על בסיס מסמכים אלה, שתוביל לאחת מהקצבאות והתשלומים הבאים: קצבת נכות, גמלת דמי תאונה או גמלת דמי פגיעה.

כיצד מגובש כתב התביעה?

כתב התביעה מגובש על בסיס נהלי הביטוח הלאומי והחומרים המשפטיים שהוגשו למשרדנו אשר מעובדים על ידי מומחה רפואי ובעזרת עיבוד זה מכין עורך הדין את כתב התביעה. במידה ומדובר בגמלאות חד פעמיות כמו דמי תאונה או דמי פגיעה יסייע עורך הדין למלא עבורכם טופס ב.ל 250 לשכירים או בל. 283 לעצמאיים וישלח אתכם, לדרישת הביטוח הלאומי, להיבדק על ידי רופא קופת החולים בה אתם חברים אשר אחראי על הקשר עם הביטוח הלאומי. ממצאי הבדיקה, בצמוד לכתב התביעה ונימוקיו יישלחו לביטוח הלאומי. במקרה של קצבת נכות, לא תידרשו לעבור בדיקות עם טפסים אלו, והתביעה תישלח ישירות לביטוח לאומי.

כיצד מגיב הביטוח הלאומי לתביעות שהוא מקבל?

בתביעה לדמי תאונה או דמי פגיעה, בודק פקיד הביטוח הלאומי שיש תוצאות של בדיקות רופא בצמוד לטופס ב.ל 250 או 283, בוחן את הכתוב במסמכים אלו ומאשר את מתן הגמלה. במקרה של תביעת נכות הוא שולח זימון לוועדה, בה נציג, כעורכי דין, שוב את כתב התביעה, נשיב לשאלות הרופאים והפקידים בה ונזכה את מבוטחינו בקצבת נכות או בהכרה באחוזי נכות – בסיכוי גבוה.

מומלץ לקרא תכנים ולקבל שירות מדריך לנפגעי תאונות דרכים מעורך הדין המייצג אותך.

הוסף תגובה