חוקר פרטי – ביצוע מעקבים מקצועי

ישנם בעלי שחושדים שנשותיהם בוגדות בהם ויש נשים שחושדות שבעליהן מנהלים רומן מחוץ למסגרת הנישואין. את הכל ניתן לפתור, באמצעות פנייה אל חוקר פרטי, המתמחה בבגידות ומעקבים אשר מוכיחים, כי אכן ישנה בגידה. לחוקר פרטי, יש את כל האמצעים הדרושים, ל מנת לזהות בגידות, לתעד אותן כך שהן תהיינה קבילות בבית משפט לענייני משפחה, במידה והבעל או האישה ירצו גט. אם האישה מאחרת פעם או פעמיים מהעבודה וזה מתחיל להיות באופן קבוע,, חוקר או בלש פרטי, יוכל בקלות להתחקות אחר עקבותיה. על החוקר, ללמוד את סדר היום של האישה. הרבה זוגות, אינם יודעים את האמת האחד על השנייה.

על פי החוק, חוקר פרטי, אינו יכול לקבל תשלום עד לתוצאות החקירה. החוקר הפרטי, יעניק הצעת מחיר בהתאם לפעולות שעליו לבצע על פי המקרה. כאשר מתחיל לעלות החשד חגבי בגידה, הבעל או האישה ייסרו את עצמם בשאלה :"מדוע הוא בוגד או היא בוגדת?" אין סיבה לכל הבגידות הללו.

סוגים של בגידות

גם בבגידות יש כאלה שיש לשים לב אליהן במיוחד אך ישנן כאלה שאי אפשר להתייחס אליהן, היות ואין מדובר על  רומן או עזיבת הקן המשפחתי לטובת אישה או גבר אחר. אם מדובר על "סטוץ" חד פעמי כמו היכרות אקראית, לא נורא בגלל זה אין לפרק את המשפחה. אם מדובר בפגישה עם נערת ליווי, זו גם אינה בגידה. המטרה היא לבדוק אם אכן מדובר על מערכת יחסים כפולה וממושכת. בגידה, הינה הפרת אמון מוחלטת בין בני הזוג.

כאשר אתם ניגשים למשרד חקירות פרטי, כדאי כי תהיינה לכם המלצות עליו. גבר או אישה, המגיעים אל חוקר פרטי, מגיעים עם הרבה חששות ופרפרים בבטן, היות והם עומדים לחשוף את האמת על בן או בת הזוג, כאשר מתעורר חשד רב..

האמצעים המשוכללים של חוקרים פרטיים

הטכנולוגיה של היום, בהרבה מקרים אינה מצריכה אפילו מעקב. ניתן להחדיר מצלמות נסתרות כמו עט, מצלמה קטנטונת במקום מרכזי בבית שאף אחד אינו חש בקיומה ובאמצעות המחשב הנייד, ניתן לראות את מהלך היום של בן או בת הזוג, עם מי היא או הוא נפגשים, אם הם ביחד במיטה, כמה פעמים הם נפגשים בשבוע, מתי וכדומה.  לבד, אפילו עם כל האמצעים הללו, קשה להגיע לתוצאות מסבירות רצון, אלא באמצעות חוקרים פרטי ים מומחים, אשר יש להם ציוד מתוחכם ומשוכלל ביותר כמו כן, דו"ח של חוקר פרטי מורשה עם כל הממצאים, קביל בבית המשפט.

הוסף תגובה