עורך דין פלילי מלמד אתכם איך לעמוד אל מול חוקרי משטרה

זומנתם לחקירה? מישהו התלונן או הגיע מידע עליכם למשטרת ישראל? אם תשאלו כל עורך דין פלילי רצוי ואף חשוב לא לעשות את זה לבד. יודעים מה להגיד בחקירה? מה עלול להפליל ואף להחמיר את מצבכם? זה יכול להתרחש גם בתום לב ומאידך, כשאתם בוחרים עורך דין פלילי שיכין אתכם מראש לחקירה, אתם יכולים לצאת מזה בקלות יתרה. אז מה עושים ולמה מתכוונים כאשר מדברים על ייעוץ לפני חקירה?

הכול אודות החקירה שלפני

עו"ד פלילי מייעץ לכם קודם כל לפנות אליו, למה? כי לרוב הליך מדויק יכול לסייע בגניזת התיק ומניעת כתב אישום. זה יעלה לכם קצת כסף ומאידך, הרבה פחות ממה שתשקיעו אם לא תשקיעו בתחילת ההליך. זה לא רק להגיע ולהודות במשטרה משום שייתכן שהאדם יכול להפוך מאדם חופשי לאדם כלוא ולהישלח לבית מעצר. כדי למנוע את המצב הזה ראוי לשכור את שירותיו של עורך דין בנושא הפלילי שיסייע לכם לצאת מהמצב אליו נקלעתם. במידה וכבר עצרו אתכם, חשוב שלא לדבר עד שיגיע עורך דין פלילי כדי שלא לשגות בהצהרות חסרות תועלת העלולות לסכן את החופש שלכם.

טעויות שאנשים עושים בבחירת הגנה משפטית

כאמור, אנשים ממשיכים לעשות טעויות העלולות לעלות להם הרבה מעבר. בין הטעויות מדברים על אנשים הבוחרים אדם שייצג אותם ללא הבנה בהליכי החקירה אבל זו רק הבעיה הקטנה. אם בוחרים עורך דין פלילי שלא יכול לשפר את מצב התיק או לגנוז אותו, מה עשיתם בפועל? כדי שלא לשבור את רוחכם, חשוב מאוד לשמור על זכויותיכם ולדאוג שמישהו יעמוד אל מול הראיות המרשיעות לכאורה.

בסיכומו של דבר, חשוב מאוד להיוועץ עם עורך דין פלילי הבקיא בתחום הפלילי וזה אמור להתחרש עוד לפני החקירה עצמה. אתם אמורים להגיע לחקירה עם ידע, עם אסטרטגיה ברורה. זה חשוב, כי זה יצמצם נזקים וימנע בסופו של דבר מעצר והגשת כתב אישום בהמשך הדרך.

צריכים עורך דין פלילי? משרדנו מתמחה בכל הקשור לעניין הפלילי ובפרט הכנה לחקירה משטרתית. קראו אודות הדין הפלילי, מרגישים שמשהו חסר? כדי שלא תעברו את זה לבד, תגידו את המילים הלא נכונות ובעיקר יוגש נגדכם כתב אישום מיותר, הנכם מוזמנים להשאיר את הפרטים ואנו נספק לכם ייעוץ ראשוני אשר מטרתו לסייע לכם לצאת מהמצב אליו נקלעתם.

הוסף תגובה