שולחן משרדי: מה צריך לבדוק לפני שרוכשים?

השולחן המשרדי הינו לרוב פריט הריהוט המרכזי ביותר בחדר במשרד. הבחירה של השולחן צריכה להיעשות בהתאם לצורך המשרד, גודלו ותפקודו.

המשרד שלנו הינו המקום שבו אנו מנהלים את עולם העבודה ואת העסק שלנו. מסיבה זו אנו נשקיע לרוב בעיצוב סביבת עבודה התואמת והולמת את סוג המשרד שלנו.

שולחן משרדי איכותי

אחד הרהיטים החשובים ביותר, אשר תופסים את הנפח הרחב ביותר של שטח המשרד הינו שולחן העבודה המשרדי שלנו. ישנם סוגים שונים של שולחן עבודה משרדי. את השולחן אנו נאלץ להתאים לסוג ואפי העבודה שלנו. יהיו שולחנות שאותם נבחר על גודל שטח העבודה שלהם, כמות המגירות אשר הם מכילים ואולי גם מספר מדפים אשר מחוברים לשולחן העובדה.

לבחירת השולחן המשרדי יכולות להיות השלכות רבות על מבנה המשרד ואופיו

ראשית יש לקחת בחשבון את אופי העבודה שעל השולחן לשרת ואת הצרכים שעליו למלא. אנו צריכים לקחת בחשבון האם השולחן שאותו אנחנו הולך לשמש כשולחן ישיבות או שמא מדובר בשולחן אשר הולך לשמש כמוקד עבודה לעובד אחד או יותר. בנוסף לכך יש לקחת בחשבון את המקום והמיקום שבו אנחנו רוצים להציב את שולחן העבודה. החלטות אלו יילקחו בחשבון בעיקר בהתאם למבנה החדר ובהתאמה לסוג העבודה ולאופי המשרד.

שולחן עבודה, ממה הוא עשוי ואיך הוא בנוי

שולחנות משרדיים יכולים לתת את הצביון והרושם שבו אנו מעוניינים כי המשרד יקבל. חומר הגלם והצבע שממנו עשוי השולחן משפיע מאד על צביון החדר. אנו יכולים להחליט בנוגע לאווירה שאותה אנו רוצים להכניס למשרד. שולחן מעץ מלא ובעל צבע עמוק יכול להשוות רושם מכובד ויוקרתי למשרד שלנו, לעומת שולחן מחומר קליל ובעל צבע בהיר יותר שיכול להשוות מראה רך ומרגיע.

אם כן ניתן להסיק כי בחירת השולחן המשרדי הינה בחירה בעלת חשיבות מכרעת על מראה המשרד. על ידי כך שנבחר שולחן איכותי ומתאים יש בידינו את האפשרות להחליט ולהשפיע בכך על מראה המשרד ועל שיפור אופי העבודה ותנאי העבודה של העובדים כולם בשעות העבודה הרבות שבהם הם מבלים במשרד.

הוסף תגובה