אייס קפה – הפתרון הקיצי למכורים לקפה

אייס קפה – הפתרון הקיצי למכורים לקפה

הקיץ החם והמהביל יוצר בעיה קשה אצל המכורים לקפה. מצד אחד הם לא רוצים לוותר על המשקה האהוב עליהם, המשקה שממריץ אותם ומעניק להם את הדלק לכל היום, אך מצד שני לא ממש נעים ללגום קפה רותח כאשר הזיעה נוטפת. אייס קפה זה המשקה שנולד בדיוק עבורם! כוס קפה, אך לא רותח ולא מהביל. כוס קפה צונן ומרגיע.

הקפה זהו המשקה שהצליח לכבוש את כל העולם ונדמה כי בכל מקום יש את המכורים למשקה הארומטי הזה. אנחנו מוצאים את עצמנו פותחים את הבוקר בקפה, שותים אותו בהפסקות הקפה המפורסמות, סוגרים אתו את הארוחה וכמובן יושבים עם חברים על כוס קפה…

הקיץ החם יוצר בעיה אצל כל המכורים לקפה כאשר למעשה אין כל כך טעם בשתיית קפה רותח שיחמם עוד יותר. מצד שני הם זקוקים לזריקת המרץ והערנות שהקפה תורם להם.  בדיוק לשם כך נולד האייס קפה!

אייס קפה – גם קפה וגם קר

אייס קפה מגיע בדרך כלל כאשר הוא חצי קפוא וזוהי למעשה ההגשה הנכונה שלו. מדובר במשקה שמזכיר לנו יותר את הגלידה הקפואה והמרעננת מאשר את כוס הקפה הרגיל. מדובר במעדן של ממש. מסיבה זו הפך האייס קפה למוצר מבוקש במיוחד ולמרבה ההפתעה הוא מככב גם בעונת החורף. את האייס קפה ניתן גם להכין באמצעים ביתיים, אם זה בעזרת מכשיר ביתי המיועד בדיוק לצורך המטרה הזו אך גם במכשירים הנמצאים בכל בית ניתן להפיק משהו דומה מאוד למקור.

הקפה והסוכר, החלב, וקוביות קרח יחד עם בלנדר איכותי יצליחו לייצר לנו כוס אייס קפה טעים ומרענן.

אם בכל זאת נרצה את המכשיר המקצועי כדאי לדעת כי ישנן אפשרויות שונות בטווח מחירים רחב.

הוסף תגובה