סלקום חבילות לחיילים

משנת 1994 חברת סלקום פועלת בשוק הישראלי ומציעה חבילות שונות למשתמשים, כולל חיילים. חבילות לחיילים של סלקום מוצעות להם עם כל החידושים הטכנולוגיים שאנחנו מכירים כבר שנים. זאת חברה שמכירה היטב את ההרגלים של הישראלים ויודעת עד כמה חיילים וצעירים בכלל קשורים לטלפון הסלולרי שלהם לא רק פיזית אלא רגשית. זו הסיבה שהנטייה של סלקום היא "לגדל" את החיילים במסגרת החברה ולתת להם את החבילות שמותאמות להם ולצרכים המשתנים שלה, כשהשירות הנוסף המעולה שהיא יכולה לספק להם הוא הפריסה המעולה של תחנות הממסר שלה בכל רחבי הארץ. מכיוון שחיילים משרתים במקומות שכוחי אל, הרי זה חיוני ממש שהם יצליחו לקלוט את השיחות והאינטרנט בכל מקום שבו הם נמצאים. 

חיילים מנהלים את חייהם דרך הניידים שלהם

סלקום מציעה חבילות לחיילים גם משום שבגילים כאלה כל החיים שלהם מתנהלים דרך המכשירים הניידים. בגלל התזוזה המתמדת, בגלל הניידות בין הבסיסים והאימונים, בגלל המנוחות הקצרות בכל פעם הם חייבים למעשה להיות בעלי מכשיר טלפון סלולרי אמין שנותן להם את חבילות הגלישה הטובות ביותר שיש, וחבילות שיחות טלפון שיספיקו להם. שמירת קשר עם הבית, עם ההורים והמשפחה הנרחבת ובעיקר עם החבר'ה ועת בני הזוג חשובה לחיילים מאוד. הם יכולים לדבר שעות בטלפון ולגלוש המון, אולם התקציב שלהם במשכורת של חיילים אינה מאפשרת להם לשלם מחיר יקר על החבילות שמיוחדות להם. במובן הזה סלקום מתאימה להם מחירים שהם יכולים לעמוד בהם כדי לא למנוע מהם חבילה מתאימה.

למה דווקא חברת סלקום?

חברת סלקום היא אחת הגדולות בישראל והיא מפעילת סלולר מהשלישייה הראשונה שהתחילה כאן את ענף הסלולר. יש לה יותר משלושה מיליון לקוחות מרוצים ומספר הניודים אליה גדול בכל שנה מאז הרפורמה בשוק הסלולר. ועדיין, החבילות שלה הן הטובות שמוצעות לחיילים כולל גלישה ושיחות טלפון. לחברת סלקום יש גם חברה אחות שמספקת שירותי גלישה באינטרנט אלחוטי ולכן יש לה אפשרות להציע חבילות מאוד נוחות שמשלבות גלישה באינטרנט בכל מקום, כולל גם בבית. 1,700 קילומטר ומעלה של תשתיות תקשורת ו-2,350 תחנות ממסר שמספקות קליטה מעולה וממסר מהיר לכל המכשירים וזהו שיקול חשוב מאוד אצל החיילים שרוכשים אצלה חבילות.

הוסף תגובה