טיפול באקנה בישבן-ומדבקה על קרמים ללא אישור משרד הבריאות!|איריס לוי

טיפול באקנה פעילה בישבן – אקנה המלווה בפצעים פצעונים, פרונקלים, שחורים שומנים וצלקות בישבן מחייב התמחות מיוחדת, אבחנה והבנה, מבנה ועומק סוג האקנה ובהתאם לכך התאמת הפרוטוקול הטיפולי המשלב בד"כ סוגים שונים של טיפולים.

מוכר לך? 

שילמת סכום הנע בין 5000-2000 ₪ עבור 5-4 קופסאות שהקוסמטיקאית מילאה בהם קרם והדביקה מדבקה עם שמה –  ללא ציון תאריך תפוגה, ללא שמות המרכיבים הפעילים של הקרמים, ללא הזהרות לטיפול משמר בבית, ללא אישור משרד הבריאות/אישור ממעבדה בארץ… שלא יעבדו עלייך/עליך…!

וביקשת לדעת מה שם החברה, מה מרכיבי הקרמים, והתשובה לא אחרה לבואיבוא עצמי.

 

להלן מידע על יבוא קרמים לישראל:

כדי לייבא מוצרי קוסמטיקה לארץ צריך להצטייד בשני רישיונות: רישיון תמרוקים כללי ורישיון תמרוקים ספציפי. "רישיון תמרוקים כללי נועד לכל יבואן בתחום, ועל מנת להוציאו יש צורך במחסן העומד בכל הקריטריונים של משרד הבריאות וקיבל את אישור הרוקח המחוזי", מסבירה רוני רייבר, ראש אגף תמרוקים בלשכת המסחר.

בין התנאים לאחסון תקין: הקפדה על טמפרטורה, היגיינה ומערכת מיזוג אוויר. מחיר הרישיון הוא 1,477 שקל. רישיון תמרוקים ספציפי ניתן לכל מוצר כדי שיקבל את אישור משרד הבריאות. מחיר בדיקת המסמכים לכל מוצר הוא 858 שקל. אם מדובר במוצר בעל גוונים שונים, יש לשלם תוספת לכל גוון נוסף מאותו מוצר בסך 136 שקל. כשמדובר ביבוא מוצרי איפור בעלי גוונים רבים וקולקציות עונתיות, הסכומים הופכים לגבוהים.

יש לקחת בחשבון גם הוצאות נוספות הקשורות באחסון: שכירות, ארנונה ומשכורות. אם למוצר מסוים אין את כל המסמכים המוכרים מחו"ל, יש לקבל אישור ממעבדה בארץ.

ולכן בכל מקרה הפרטים חייבים להיות מעודכנים על כל קופסה/צנצנת המכילה קרם קוסמטי.

 

הידעת טיפול אקנה בישבן, פצעים, פצעונים שומנים, שחורים, פרונקלים, ציסטות וכתמים, זה לא "כטיפול פנים" לישבן:

הגישה המקובלת בטיפולי – אקנה בישבן הינה "כטיפול פנים" ע"י מריחת תכשירים, עיסוי האזור ע"י פילינג סקראב על בסיס אשכוליות ולימון, אדים לריכוך (ידוע שמים חמים מעוררים חיידקים), ובסיום הטיפול עיצוב ומיצוק…!

מריחת קרמים, או עיסוי עם פילינג סקראב, על בסיס אשכוליות ולימון, או מכשיר אדים לריכוך (ידוע שמים חמים מעורר חיידקים), או מברשת לא מחסלים ולא חודרים לשכבת הדרמיס הבינונית והעמוקה ומחסלים באופן סלקטיבי את חיידקי האקנה הגורמים העיקריים לאקנה בישבן.

הטיפול באקנה בישבן – פצעים פצעונים, פרונקלים, שחורים שומנים וצלקות אקנה גם בישבן מחייב התמחות מיוחדת, אבחנה והבנה, מבנה ועומק סוג האקנה ובהתאם לכך התאמת הפרוטוקול הטיפולי המשלב בד"כ סוגים שונים של טיפולים.

עלינו לזכור, שאקנה בישבן נגרמת כאשר הדלקת הנמצאת לא רק בדרמיס העליון (שכבת העור השנייה המכילה בעיקר רקמת חיבור) אלא גם בדרמיס הבינוני והעמוק והיא איננה נעצרת ללא טיפול מתאים. לטיפול המהיר בנגעי האקנה ישנה חשיבות רבה במניעת צלקות סימנים וכתמים.

מאוכזב/ת כי זה לא עבדבוודאי,  עלינו לזכור, שאקנה בישבן נגרמת כאשר הדלקת הנמצאת לא רק בדרמיס העליון (שכבת העור השנייה המכילה בעיקר רקמת חיבור) אלא גם בדרמיס הבינוני והעמוק והיא איננה נעצרת ללא טיפול מתאים. לטיפול המהיר בנגעי האקנה ישנה חשיבות רבה במניעת צלקות סימנים וכתמים. 

 

מרגיש/ה שנמאס לך? רוצה לשפר את איכות החיים שלך? יש טיפול… בעזרתי תקבל/י פתרון איכותי אפקטיבי ולאורך שנים לאקנה בישבן – כי זה מציק, לא אסתטי ולא נעים. מתפשט לאזור הירכיים ולעיתים אף לאזור המפשעות, ומשתלט על חייך, מכביד על איכות החיים, משפיע על מצב הרוח, גורם לך להסתגר בבית ומערער את הביטחון העצמי.

אקנה היא מחלת עור כרונית התלויה בגורמים כמו: מתח נפשי, תנאי עבודה המחמירים אקנה, שינויים באורח החיים, חוסר איזון הורמונלי (הורמונים אנדרוגנים), חיידקים, גנטיקה ועוד. על רקע הסיבות המוזכרות, בטווח הארוך יתכנו התפרצויות ברמות שונות ויתכן ויהיה צורך לחזור על הטיפול – ניתן למנוע זאת ע"י טיפול משמר בבית ובמכון.

זה לא קל – זה לא עובר מהר – ולא עובר בקלות – שלא יעבדו עליכם!!!

 

הוסף תגובה