שמירה על אורח חיים בריא בלי שזה יעלה המון כסף

הרבה אנשי שמעוניינים לעבור לאורח חיים בריא יותר בטוחים שמדובר באורח חיים יקר, שעולה ההמון כסף. ואכן, רבים מהאנשים משלמים כסף רב על חדר כושר, חוגים פרטיים, מאמן פרטי, אוכל טבעי ויקר, ויטמינים טבעיים יקרים ועוד שלל אלמנטים שעולים להם יותר כסף מאשר הבריאות שהם מקבלים. אבל יש דרך אחרת – אורח חיים בריא זה לא בהכרח אורח חיים יקר – הנה כמה טיפים שבאמצעותם תוכלו להתחיל לסגל לעצמכם אורח חיים בריא יותר ומבלי שזה יעלה הון תועפות.

מידע ברשת

קודם כל, אתם יכולים להיכנס לאינספור האתרים שמציגים שיטות, רעיונות וטיפים לקיום אורח חיים בריא יותר. למשל, אתם יכולים להיכנס לאתר שמציע מתכוני להכנת שייקים בריאותיים בבית – ולא, זה לא יקר בכלל. כל מה שצרי זה כמה פירות וירקות בעלי מאפיינים ותכונות בריאות ולצאת לדרך. בנוסף, יש אתרים שמציגים מתכונים לארוחות בריאות, אתרים שמציגים נתונים של כל פרי וירק, כך שתוכלו להחליט בעצמכם מה לצרוך יותר או פחות וכן אתרים שמסבירים אילו עוד גורמים קשורים באורח חיים בריא מלבד אוכל, שתייה וכושר.

אפליקציות לאורח חיים בריא

כמן שיש מידע נזיל ורב באינטרנט, כך יש מידע רב גם במסגרת אפליקציות. היתרון הנוסף שמאפשרות האפליקציות השונות, הוא שחלק מהאפליקציות מאפשרות לכם לשלב את הטיפים היומיים ביומן ולקבל תזכורות על בסיס קבוע – אימון יומי, תזונה יומית, תזכורות לבצע נשימות עמוקות מספר פעמים ביום (שמחזקות ומשפרות את זרימת הדם וכן את תפקוד הריאות) ועוד. במידה ותבחרו למשל באפליקציה בנושא תזונה בריאה, תוכלו להגדיר קבלת מתכונים בכל יום, מספר פעמים ביום וכך, תוכלו להיכנס למשטר של אוכל בריא, לזכור לאכול ארוחות מסודרות וגם לדעת איך להכין לבד אוכל בריא, במקום לשלם על כך הון תועפות במסעדות המציעות מזון מסוג זה.

תכניות טלוויזיה

חלקכם אולי זוכרים את שעת כושר שהייתה משודרת בערוץ הראשון. כן, בכל בוקר היינו צופים בתכנית שהייתה משודרת מוקדם בבוקר, בה היו מבוצעים תרגילים שיעזרו לנו להתחיל את הבוקר בצורה בריאה. בערוץ החיים הטובים, אתם מוזמנים לצפות בשיעורי פילאטיס עם דליה מנטבר – במסגרת התכנית, תוכלו להשתתף מהבית בחוג פילאטיס שיעזור לכם לשפר את גמישות הגוף, לחזק שרירים ולהעניק לנפש שלכם אימון שאם תעקבו אחריו באופן קבוע, תראו שביצוע התרגילים שלכם משתפר מפעם לפעם ותרגישו בהבדל בהרגשה שלכם כבר מהאימון הראשון.

אז כן, אורח חיים בריא יכול להיות יקר אבל יכול להיות גם בתקציב שמתאים לכם, בעולם של היום יש המון הזדמנויות להתחיל לקיים אורח חיים, כי אחרי הכל – הבריאות זה הכל אבל זה לא חיים לעלות ביוקר.

הוסף תגובה