שיפוץ בית – מה צריך לדעת לפני שמזמינים שיפוץ

כל הנושא של שיפוץ בית זה משהו בלתי נשלט לחלוטין. אנחנו יודעים איך אנחנו מתחילים אבל אנחנו לגמרי לא יודעים איך נצא מכל הסיפור. מה יתווסף לנו בדרך? מה נגלה תוך כדי העבודה? כל אלו עשויים להכפיל ולשלש את העבודות וכמובן גם את עלויות השיפוץ. אז כדי שתצלחו את כל המשימה בלי יותר מידי הפתעות בדרך, התכוננו היטב. מה זה אומר?

את המידע למאמר קיבלתי יד ראשונה מחברים שלנו בתחום השיפוצים מחברת פיין (משרתים את אזור השרון והמרכז – למי שמעוניין להיעזר בחן ואלכס הנחמדים שלנו). לכן אני בטוחים שהמידע פה יכול לעזור לכם. שיפוץ בית אינו מתכון רשום ובדוק שפועלים על פיו. תמיד ייתכנו הפתעות בדרך, שינויים של הרגע האחרון ורעיונות חדשים שעולים תוך כדי העבודה, שלא לדבר על תקלות המתעוררות במהלך השיפוצים ומחזירות אותנו אחורה לביצוע עבודות או שינוי תשתיות שכלל לא חשבנו אליהם. בדיוק לשם כך אני כאן. אנסה לסייע לכם לתכנן נכון את השיפוצים, להיערך נכון לקראתם ורק כך תוכלו להיות בטוחים שתצלחו את כל הסיפור הזה בקלות עד כמה שניתן.

אז איך תיערכו לשיפוצים?

  • רישיונות ואישורים

אל תדלגו על שום פרט מהבחינה החוקית כדי שלא תמצאו את עצמכם מסתבכים עם החוק, נאלצים להרוס את מה שבניתם או לשלם סכומי כסף גבוהים בכדי להסדיר רישיון מידי.

  • שכנים

זכרו שהשכנים שלכם אמורים להיות שותפים להחלטות שלכם ולהסכים לתכניות שלכם. יותר מידי תכניות נפלו באמצע הדרך בגלל שכנים שלא פרגנו או סתם כך התנגדו ולא הסכימו לשיפוצים שאולי יפגעו בהם.

  • עיצוב פנים

אל תוותרו על שירות של מעצבת פנים מקצועית אשר תדע לאתר בעיות שונות אם קיימות בתכנית שלכם, תדע להצביע על נקודות תורפה אשר עלולים להסתבך במהלך הבנייה ובכלל תיטיב לתכנן עבורכם את הבית באופן כזה שעדיין יהיה לכם אור, אוויר וכל מה שאתם צריכים.

בהצלחה לכולם!

 

הוסף תגובה