מחפשים מזון לגורי כלבים? הנה כמה טיפים מחברת יוקנובה!

מחפשים מזון לגורי כלבים? הנה כמה טיפים מחברת יוקנובה!

חברת יוקנובה (EUKANUBA) היא אחת החברות המוכרות והמובילות ביותר בענף המזון לכלבים בכלל ולמזון עבור גורי כלבים בפרט. היא נוסדה בשנת 1969 על ידי פול אייאמס שאהב מאוד חיות מחמד, בעיקר כלבים וחתולים, וחתר לייצר מזון לגורי כלבים וכן לכלבים בוגרים שיזין אותם ויספק להם את כל הרכיבים הדרושים לבריאותם ורווחתם. הוא שאף לייצר מזון משובח שיתאים לצרכיו הייחודיים של כל כלב וכלב בהתאם לגילו וסוגו ואכן הוא הצליח לממש את משימתו ומאז הכול כבר היסטוריה. נכון להיום, לחברת יוקנובה יש מוניטין מפואר ומיליוני לקוחות מרוצים בכל העולם.

מעניין לציין בנקודה זו איך הגיע פול אייאמס לשם המוזר הזה – יוקנובה. מאחר ואייאמס היה חובב מוסיקת ג'אז מושבע הוא החליט לקחת השראה מעולם זה. בשנות ה- 40 כאשר מוזיקת הג'אז הייתה בשיאה, החלו להתפתח גם תרבות ושפה ייחודיות סביב מוסיקת הג'אז וביניהם צירוף ההברות

"You-Ka-Noo-Bah" שהיה ביטוי למשהו נפלא ויוצא מן הכלל והתאים בדיוק למוצר שפול אייאמס התחיל ליצר.

"הטרדנו" אתכם עם כל ההקדמה הזו כדי לתת לכם את הביטחון שהטיפים כיצד לגדל את גור הכלבים המתוק והפרוותי שהבאתם הביתה אכן יעזרו לכם. הטיפים מבוססים על ניסיון רב שנים ועל מחקר מקיף.

  1. בחרו מראש מקום טוב בבית להצבה קבועה של כלי האוכל והשתייה של הגור. מומלץ לבחור במקומות שקטים ולא הומים ורועשים כך שהגור יוכל לאכול בשקט וללא כל הפרעה. כמו כן כדאי לבחור מקום שיש בו משטח שקל לנקות.
     

  2. זה אמנם תלוי בגזע של הגור, אבל באופן כללי מומלץ לתת אוכל לגורי כלבים 3 פעמים ביום עד גיל 6 חודשים. לאחר מכן, יש להפחית את כמות המנות ל-2 מנות ביום. בנוסף, חשוב לקרוא את מה שכותב היצרן על גבי אריזת האוכל ואם יש שאלות אז להתייעץ עם הווטרינר. חשוב לזכור: גור שסובל מעודף משקל יהפוך לכלב בוגר שסובל מעודף משקל, אז הקפידו על כמויות אוכל הולמות.
     

  3. אם הגור שלכם יאכל יותר מדי, הוא יגדל יתר על המידה וזה עלול לגרום לבעיות בהתפתחות השלד שלו וליצור עודף של תאי שומן, ומכאן הדרך קצרה לבעיות רפואיות שונות נוספות. זו הסיבה שכל כך חשוב שהגור שלכם יאכל בקצב הנכון את המינון הנכון של מזון לגורי כלבים.
     

  4. מומלץ להגיש לגור אוכל ייעודי לגורי כלבים, כמו כן, חשוב ביותר לא להוסיף למזונו אוכל המיועד לבני אדם כמו גבינות, חלב, שאריות מארוחות ואף לא בשר נקי. מאכלים אלו, של בני אדם אינם בריאים לגור ולכלבים בכלל. גור שהתרגל לתוספות יסרב בהמשך לאכול את האוכל המיועד עבורו ואשר מכיל אל אשר גופו זקוק לו. יש להקפיד על כלל זה!
     

  5. וודאו שיש לגור מים נקיים וטריים זמינים לשתייה משך כל שעות היממה.
     

  6. אם הגור התרגל לסוג של מזון לפני הגיעו לביתכם כדאי לאפשר לו להמשיך ולאכול מזון זה כדי לא לגרום ללחץ נוסף ובהמשך לאחר שהסתגל ביתו החדש להחליף לו מזון כרצונכם וכמובן שיהיה זה מזון משובח שמתאים לגורים.
     

  7. אם אתם רוצים להחליף את סוג האוכל בשלב מאוחר יותר, יש להציג את האוכל החדש בהדרגה, על פני 4 ימים לפחות כאשר מערבבים מזון חדש עם ישן ולאט לאט מגדילים את כמות המזון החדש על פני הישן.
     

  8. אם רכשתם אוכל איכותי לגורי כלבים אין שום צורך להוסיף מיני תוספים. צריך להבין שיכול להיות מצב של עומס יתר של רכיבים מזינים, וזה עלול להוביל לבעיות רפואיות. באוכל איכותי לגורי כלבים יש כבר ממילא את כל הרכיבים הדרושים לגור, אין צורך להוסיף.
     

  9. לבסוף, גם אם אתם מעניקים לגור שלכם את הטיפול הטוב ביותר ואת המזון המובחר ביותר עדיין ייתכנו בעיות עיכול בקרב גורים, בדרך כלל כי הגורים אוכלים קצת יותר מדי או שיש להם רגישויות. במקרים קיצוניים של בעיות בעיכול חייבים לגשת אל הוטרינר ולהתייעץ איתו בנוגע להמשך הטיפול במצב.

בהצלחה וזיכרו – ההתחלה שתתנו לגור שלכם תשפיע באופן משמעותי על בריאותו וסגנון התנהגותו כשיגיע לשלב הבגרות.

השתדלו ליהנות מהגור/ה החדש/ה שלכם כמה שאתם יכולים, כי הם גדלים כל כך מהר..

כיצד בוחרים את סוג המזון המתאים ביותר לגור הכלבים שלי?

הוסף תגובה