מחסנים להשכרה לטובת פינוי בינוי– הדבר הכי חם כרגע בתחום

מחסנים להשכרה לטובת פינוי בינוי– הדבר הכי חם כרגע בתחום

דירה חדשה? אך מה עם הישנה ….

השכרת שטח אחסון בחברה הינו הדבר הכי חם בעולם הפינוי בינוי, נכון שאם אתם נתקלים בפעם הראשונה בחברת אחסנה זה יישמע לכם לא מזהיר אבל מסתבר שכל מי שעושה החלטה כזו וכל מי שהבניין שלו נמצא בפינוי בינוי חייב למצוא את פתרון הביניים ולהעביר את הריהוט והתכולה באופן זמני למחסן פרטי להשכרה בחברת אחסון.

איפה יש מחסנים להשכרה?

פעם אולי רק בראשון לציון ופתח תקווה היה אפשר למצוא השכרת מחסנים על בסיס חודשי לאנשים פרטיים אבל היום אפשר להגיע כמעט בכל עיר בארץ לחברת אחסון בסניף מקומי מתל אביב והמרכז או בירושלים מחיפה ועד גדרה ועוד היד נטויה, בכל כמה חודשים פותחות אחת מחברות האחסנה בישראל סניף חדש כדאי להתעדכן במפת העסקים הדינאמית של העסקים בישראל או דרך מנועי החיפוש במילים "אחסון תכולת דירה".

כמה עולה שירות השכרת מחסן שכזה ?

כמעט בכל חברה החישוב הוא די פשוט משלמים שכירות מחסן חודש בחודשו לפי מספר החודשים שצריך ובאופן יחסי לפי כמות הדברים שמביאים כאשר יש המון מחסנים אישיים כל אחד בגודל שונה ואתם בוחרים איזה גודל מחסן תצטרכו ומשלמים באופן ישיר לגודל המחסן ששוכרים, החישוב מתייחס למידות נפח שנקראים קוב (מטר מעוקב) ולפי מספר הקובים משלמים (דירה ממוצעת נעה בין 17 ל 32 קוב תלוי בגודל הדירה במספר הנפשות ובכמות החפצים של המשפחה.

גם למי שעובר דירה או קונה דירה אנחנו מספקים שירותי אחסון

אחסון תכולת דירה לא רק בפינוי בינוי בעצם כל מי שעובר דירה עושה שיפוצים או עוזב דירה בשכירות ועדיין לא מצא \ קיבל \ השכיר או קנה דירה חדשה ואין לו איפה לשים את הרהיטים התכולה הציוד והחפצים שלו מזמין הובלה בשיחת טלפון והם מביאים צ'יק צ'ק את כל הדברים ומסדרים אותם בחדר פרטי במחסן. עכשיו לאט לאט אתם מתארגנים באיזי בלי לחץ ובלי כל הדברים "על הראש" ועושים את כל הסידורים והריצות שהידיים הראש והלב שלך פנויים….

הקבלן הבטיח בזמן

זהו שלא…  אין הדירה לא מוכנה אין טופס 4 יש עיכוב יש חשמל אין חשמל תמיד תמיד המצופה הוא העיכוב "מעבר למצופה" גם ברכישת דירה וגם בסוף תקופת השיפוצים יש יותר מידי הבטחות ופחות מידי מעשים אז מחסן להשכרה בלי שאף אחד לוחץ לך על הרגל מתי תצא ואף אחד לא מציץ בשעון כמה זמן אתה שם את הדברים מקום אחסון רק משלך בחברת אחסנה הוא הדבר הכי טוב שהמציאו בשבילך.

מחסן טוב במקום טוב ובמחיר טוב

המחסנים שלנו שמורים נקיים ובטוחים וכל אחד בתקציב מצומצם יכול להרשות לעצמו לשים בבטחה את כל הדברים שלו ולאחסן בראש שקט!

הוסף תגובה