חימום מים על ידי משאבות חום: כך תחסכו בחשבון החשמל ותיהנו ממים חמים

חימום מים על ידי משאבות חום: כך תחסכו בחשבון החשמל ותיהנו ממים חמים

נמאס לכם מדוד החשמל? מעוניינים לחסוך אלפי שקלים בשנה בתשלום החשמל שלכם עבור חימום מים? רוצים להתחבר לטכנולוגיה המתקדמת והידידותית ביותר לסביבה ב-2019 בתחום מחממי המים? ובכן, הכירו את משאבות החום של אריסטון – משאבות חום לחימום מים.

משאבת חום לחימום מים מבית אריסטון היא טכנולוגיה מתקדמת לחימום מים, באמצעות מערכת הפועלת בחיסכון אנרגטי גבוה (A+). התוצאה של שימוש במשאבת חום היא מים חמים, כל היום, כל השנה – בפחות משקל אחד ליום. ליתר דיוק, כ-20 אגורות לנפש. חיסכון של 75% בהשוואה לשימוש בדוד חשמלי או באמצעות מערכת של חימום מים בגז.

אגב, מכיוון שקשה לדעת כמה מים חמים יש בדוד, בפועל משפחות תמיד נוהגות לחמם יותר ממה שדרוש להן. התוצאה? בזבוז חשמל מצד אחד, חוסר נוחות מצד שני אם לפתע צריך מקלחת ספונטנית. ובכן, כיום אין צורך לחכות חצי שעה לחימום המים. 

שילוב מצוין בין משאבות חום לדוד שמש

אנשים רבים לא רוצים לוותר על דוד השמש שברשותם או מעוניינים ליהנות מהמערכת התרמו-סולארית שככל הנראה מותקנת בבניין המשותף שלהם. מעוניינים לשלב דוד שמש לצד משאבת חום? הנה פתרון מנצח עבורכם:

ניתן לחבר את מחמם המים והיעיל של אריסטון בטור אחרי דוד השמש, כאשר נעשה שימוש בווסת חום הקיים במכשיר – ובכך מתאפשרת כניסת מים בטמפרטורה של עד 50 מעלות. בשורה התחתונה – אתם מנצלים עד תום את דוד השמש או המערכת הסולארית, מקבלים מים חמים ללא עלות ורק לאחר שהם אוזלים, משאבת החום נכנסת לפעולה.

בשורה התחתונה, עבור משפחה של 4 נפשות, מדובר בחיסכון מקסימלי! המים תמיד מספיקים למקלחות ולא נשארים עם מים קרים בסיום המקלחת. הזרם קבוע, הטמפרטורה קבועה ואלה פרמטרים מרכזיים באיכות המקלחת.

לסיכום, מעכשיו לא צריך לחכות למים חמים, לא משלמים מחיר מופרז על החימום וחוסכים מאות עד אלפי שקלים בשנה בחשבון החשמל. 

פרטים נוספים כאן באתר:

http://www.ahs.co.il/

הוסף תגובה