כמה חזקים לוקרים לאחסנה?

כמה חזקים לוקרים לאחסנה?

ארונות לוקרים הם למעשה פתרון אחסון ייעודי במקומות בהם נדרשת פעולת שמירה בטוחה של חפצים אישיים, כאשר כל ארון לוקר מגיע עם סוגי נעילה שונים כגון: נעילת מפתח ונעילה דיגיטלית.

ארונות לוקרים – למי הם מיועדים?

ארונות לוקרים מיועדים בין היתר למשרדים ומקומות עבודה, בתי ספר, מכללות ואוניברסיטאות, מפעלים ובכל מקום בהם נדרש אחסון יומיומי של חפצים ופריטים אישיים. ברוב המקרים, ארון לוקר משלב בתוכו מספר יחידות אחסון אישיות, כאשר כל יחידת לוקר לאחסון משמשת כיחידת אחסון אישית.

סוגי ארונות לוקר
ארונות לוקרים לאחסנה המיוצרים ממתכת, מגיעים במספר דגמים וגדלים, כאשר כל ארון לוקרים יכול לשלב בתוכו מספר תאים בגדלים שונים בהתאם לגודל הנדרש לכם. ישנם ארונות לוקר הבנויים מ-2 יחידות אחסון גבוהות וזאת לצד דגמים בהם ארון הלוקר משלב בתוכו עד 20 תאי אחסון.

מה אפשר לאחסן בתאי האחסון בארונות לוקר?
ארונות לוקר המשמשים כפתרון אחסון אישי לעובד/לסטודנט/לחבר מועדון הכושר וכו, מיועדים לצרכי אחסון של פריטים שונים, לרבות, ציוד עבודה אישי, בגדים, מגבות, כלי רחצה וכדומה. במקרים מסוימים, ארונות הלוקרים משמשים משרדים לצרכי אחסון של מסמכים ובכך הם מהווים מעין ארון – ארכיון.

קינגסטון טכנולוגיות – מגוון רחב של ארונות לוקרים בהתאמה אישית מלאה
חברת קינגסטון טכנולוגיות המתמחה בפתרונות אחסון לכל מטרה מסחרית ותעשייתית, מעמידה לרשותכם מגוון רחב של ארונות לוקרים המשלבים בתוכם מנגנוני נעילה מתקדמים כגון: נעילת מפתח ונעילה דיגיטלית. ארונות הלוקרים המיובאים על ידי חברות קינגסטון טכנולוגיות, כוללים בין היתר ארונות עם מספר תאי אחסון משתנים בהתאם לדרישות הלקוח.

עד כמה חזקים ארונות הלוקרים של חברת קינגסטון?
ארונות הלוקרים המיובאים על ידי חברת קינגסטון טכנולוגיות, מיוצרים על ידי החברות המובילות ביותר בעולם לתכנון, עיצוב וייצור לוקרים. ארונות אלו המיוצרים ממתכת מתאפיינים בין היתר בעמידותם וחוזקם של יחידות האחסון, כאשר יכולת כושר הנשיאה של מדפי האחסון ניתנת להתאמה אישית בהתאם לצרכי האחסון הנחוצים ללקוח. שירותי החברה כוללים גם ייעוץ מקצועי אישי.

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים לוקרים?
רכישת לוקרים למטרות אחסון, מחייבת אתכם להתייחס למספר פרמטרים מקדימים הכוללים בין היתר:

  • גודל הארון הנדרש לכם – בהתאם לגודל השטח בו תהיו מעוניינים להציב את הארון
  • מספר יחידות תאי האחסון בתוך גוף הארון
  • גודל כל יחידת אחסון בשטח הארון
  • יכולת נשיאה פרטנית של כל יחידת אחסון ושל גוף הארון בכללי
  • סוג הנעילה הנחוצה לכם (נעילת מפתח או נעילה דיגיטלית)

חשוב לציין שיכולות כושר הנשיאה של מדפים בארונות לוקרים, ניתנות להתאמה אישית על פי צרכי האחסון הנחוצים לכם, וזאת בהתאם להיקף הציוד לצרכי אחסנה יומיומית של העובד, הסטודנט או החבר במועדון הכושר וכדומה.

הוסף תגובה