ייעוץ בתקשור עם הנשמה

ייעוץ בתקשור עם הנשמה

ייעוץ בתקשור עם הנשמה

התקשור הינו ערוץ אנרגטי לקבלת מידע בין הנשמות הגבוהות של המתקשר ושל הלקוח וההדרכות הרוחניות שלהם. תדר התקשור האנרגטי מתבטא ,לא באופן מודע ,ע"י נשמתו של הלקוח בהתאם ליכולתו הרגשית להכיל את המידעים.
לשמות ישנה חשיבות רבה בתהליכי התקשור. נתחיל משם המשפחה המשמש כזיכרון לדורות: כפי שנאמר בתורה "זה שמי לעלם וזה זכרי לדר דר" (שמות ג, ט"ו). לאבשלום לא היה בן שימשיך את שמו,ולכן הציב מצבה על שמו לדורות הבאים. מכאן השימוש בשמו של האדם בתקשור ככלי שעוזר לי "לגלות" ולכוון ולמקד את האדם לדרך חדשה ובחייו.
במילה נשמה יש את המילה שם. השם מלווה את האדם מיום היוולדו ועד יום מותו ובשם נחרתים חייו. כיוון שיש חיבור חזק בין שמו של האדם וגורלו החלפת השם תשנה את גורלו. דוגמאות רבות לשינוי השם והייעוד מהתורה: אברם אבינו נקרא אברהם כדי לנתקו מעברו ומתרבותו ולהביא אותו לייעודו/גורלו החדש שהוא אב לגויים. יעקב מבקש לשנות את שמו של בן-אוני לבנימין, שמה של שרי שונה לשרה ויעקב נקרא ישראל. רבי אליעזר אומר: שלושה דברים מבטלין גזרה קשה, ואלו הן: תשובה ותפלה וצדקה, אמר רבי יוסי: אף שינוי השם.
הכלל הראשון בייעוץ תקשור
הכלל הראשון בטיפול בייעוץ תקשור תחילה היא הסכמת המטופל לתהליך התקשור שלאחריו אני מבקשת את שמו ושם משפחתו. הסכמת המטופל מאפשרת לו לקבל עזרה ללא הצבת גבולות.
תהליך הייעוץ בתקשור
בתהליך התקשור נשמתי מתחברת לעולם הנשמות ומאפשרת לה לתקשר עם נשמתו הגבוהה של הלקוח וההדרכות/הנשמות. נשמות אלו לא חיבות להיות קשורות לשואל ולעיתים הן הדרכות רוחניות שלי. ברצוני להדגיש שבתהליך התקשור אני לא מזמנת נשמות מדריכות אלא הן מצטרפות בתהליך מאחר שהנשמה שלי נמצאת בשלב זה ברובד עולם הנשמות. מרבית ההדרכות שלי הנן צדיקים שבמהלך הזמן למדתי לזהותן בשמן האמיתי.
בתהליך התקשור אני רואה את המטופל בתלת ממד אנרגטי כהולוגרמה. המסרים שאני מקבלת כוללים מצבי גוף-נפש בעבר/הווה ועתיד וכן דרכי טיפול שיש לנקוט. הראיה לעתיד בטיפול בתקשור היא התיקונים שהמטופל צריך לעשות על מנת לשפר את חייו על מנת לשנותם. בסיום תהליך התקשור אני ממליצה ללקוח המלצות לטיפול.
דפנה ביסמוט פרפרים המרחב הרוחני
מטפלת הוליסטית רב-תחומית בעלת ניסיון עשיר בטיפולים הוליסטיים, בהם הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים ותמציות. בנוסף, דפנה היא מדריכה רוחנית המקנה למטופליה כלים להעצמה אישית בשילוב ליווי אישי צמוד.
לתפיסתה של דפנה, הלימוד הרוחני הוא מימוש הייעוד הנשמתי של כל תלמיד, והדרך להגשמתו היא באמצעות קבלת הכלים הרוחניים , הרחבת התובנה הנוכחית ובהתחברות לנשמה המובילה של כל תלמיד. דפנה מאמינה כי ייעודה הרוחני הוא האצלת הכלי לריפוי ולתקשור בכל תחומי הלמידה הרוחנית. "המכללה מהווה עבורי מגע של פרפרי נשמות"

מכללת צומת רוחניות – מכללת הבוטיק ללימודים רוחניים (מאז 2003).
מכללת צומת רוחניות היא מרחב ידע ומרחב רוחני ייחודי בעל ומוניטין בניהולה של דפנה ביסמוט, מטפלת הוליסטית ומורה ומדריכה רוחנית.
המכללה מתמחה בהכשרה רוחנית רוחבית ומגוונת של מתקשרים ומטפלים בהילינג, בשחזור גלגולים וקריסטלים, וכן בלימודי העשרה שונים כגון חלומות, דמיון מודרך, זימון זוגיות, חשיבה חיובית ומודעות עצמית.
תכנית הלימודים כוללת קורסים רוחניים מגוונים ומרתקים וכן הכשרות מעשיות שמאפשרים ללומדים לממש את ייעודם ולהתפתח למטפלים מוכשרים בתחומים שונים.
צומת רוחניות – רשימת הקורסים

  • לימודי תקשור
  • שחזור גלגולים
  • דמיון מודרך
  • טיפול באבני בקריסטלים
  • הילינג
  • העשרת ידע למטפלים הוליסטיים בהווה
  • קורסים מותאמים אישית אחד על אחד
  • חלומות
  • זוגיות וזימון זוגיות
  • מודעות עצמית
  • חשיבה חיובית

הוסף תגובה