איך להתלבש לחופשת סקי – שיטת השכבות

איך להתלבש לחופשת סקי – שיטת השכבות

איך להתלבש לחופשת סקי – שיטת השכבות

אנשי סקי אוהבים להתחדש בבגדי סקי חדשים כל עונה. לכן אם אי פעם תבקשו עצה בסקיאר מה ללבוש לסקי תקבלו כנראה תשובה תתמקד בסטייל במקום בפרקטיקה. אני מודה שקל להיגרר לשם כי ביגוד סקי זה באמת דבר מגניב.

כגולשי סקי מתחילים, מאוד חשוב שתדעו איך להתלבש ליום גלישה ככה שתשארו חמים ויבשים לכל אורך היום. ככה תוכלו להתמקד בחוויה, בכיף ובלמידה במקום בקור, ברטיבות ובחוסר נוחות. תנאי מזג אוויר יכולים להתשנות בחופשת הסקי מיום ליום ואיפלו משעה לשעה, אז כדאי שתצאו לסקי ערוכים לכל אפשרות, מצניחת טמפרטורות ורוחות חזקות ועד שמיים בהירים ושמש חמה.

המדריך הזה נועד לתת לכם שיטה שאני משתמש בה כדי להתמודד עם התנאים המשתנים. שיטת השכבות.

השיטה הזאת אולי מוכרת למי שהיה לוחם בצבא כשיטת הבצל – על רגל אחת זה פשוט אומר ששמים כמה שכבות שאפשר לשים ולהוריד לפי תנאי מזג האוויר באותו רגע. השיטה הזאת מאוד פשוטה ליישום.

הרבה מהביגוד שתצטרכו בשביל לעשות את זה כבר יש לכם כנראה בארון ואת הדברים שאין לכם כמו מעיל סקי, מכנסי סקי, גוגלס וקסדה תוכלו להשלים בזול בהזמנה מהאינטרנט. המקום הכי זול שמצאתי לקנות ציוד סקי זה snowmafia.co.il, אבל יש עוד הרבה. עכשיו הגיע הזמן להיכנס יותר לפרטים הקטנים של השיטה, מה בדיוק מורכבת כל שכבה ואיך הכול משתלב ביחד.

איך לבנות שכבות של ביגוד סקי כמו בצל

הרעיון הבסיסי בשיטת השכבות זה בדיוק כמו שיטת הבצל – להוסיף שכבות כשקר ולהוריד שכבות כשמתחמם. אבל יש הבדל מהותי בין השיטות. בשיטת השכבות תמיד שומרים על שכבת המעטפת החיצונית ומפחיתים רק מהשכבות הפנימיות.

אילו שכבות מרכיבות את ביגוד הסקי שתצטרכו? יש 3 שכבות: שכבת בסיס, שכבת בינתיים ושכבת מעטפת.

שכבת הבסיס:

השכבה הזאת היא השכבה שבאה במגע עם העור שלכם. הכי חכם שהבגדים בשכבה הזאת יהיו מנדפי זיעה. זה כולל תחתונים או טייטס ספורטיביים מבד סינטתי מנדף וחולצה מנדפת צמודה או רופפת, לפי מה שהכי נוח לכם. חולצה צמודה תהיה יותר אפקטיבית בשמירת חום הגוף שלכם, אז לדעתי זה עדיף.

שכבות ביניים:

אפשר שיהיו כמה שכבות ביניים, אבל בדרך כלל אין צורך ביותר מאחת או שתיים כדי לתת לכם את מנעד החימום שתצטרכו. אני אישית משתמש רק בשכבה אחת וגם זה בדרך כלל לא נדרש.

הוסף תגובה