מנהלי נכסים? כך תשפרו את התקשורת עם הדיירים

מנהלי נכסים? כך תשפרו את התקשורת עם הדיירים

חברת ניהול מצליחה יודעת ומבינה שביסוס הקשר עם הדיירים הוא גורם מכריע להצלחה. בסופו של יום, הדיירים הם לקוחות החברה, וכאשר הם שבעי רצון הם ימשיכו לצרוך את השירותים שחברת הניהול מספקת ואף ימליצו עליה לאחרים. לכן, כל חברת ניהול צריכה להשקיע זמן ומאמץ בדיירים. 

עבודת הניהול אינה כוללת רק ביצוע משימות וסימון וי ברשימה, היא מחייבת את חברת הניהול לקחת את הזמן ולעסוק גם באנשים שמתגוררים בבניינים שנמצאים תחת ניהולה. מיטוב הקשר עם הדיירים הוא חשוב ובעל ערך רב, ואתם עשויים להיות מופתעים מהתועלת שתקבלו מכך. 

דרכים לשפר את התקשורת עם הדיירים

ההמלצה העיקרית שלנו היא לעבוד עם תכנה לניהול בניינים. אתם עשויים לחשוב שפתרון תכנה רק יהפוך את השירות לקר ומרוחק, ואת התקשורת לווירטואלית ופחות אישית. אך תתפלאו לגלות שבדיוק ההיפך הוא הנכון. 

תוכנה לחברות ניהול מעניקה לכם המון יתרונות בתחום התקשורת עם דיירים, כמו למשל:

  • טיפול יעיל יותר בפניות הדיירים – כאשר השירות אינו מבוסס תכנה וקדמה הטיפול בפניות הדיירים עשוי להיות הרבה יותר איטי ופחות זמין, במיוחד אם החברה מנהלת כמה וכמה בניינים. תכנה לחברות ניהול הופכת את הטיפול בפניות הדיירים להרבה יותר מיטבי באמצעות ניהול המידע הקשור אליהם. 

  • שליחת הודעות והתרעות – אם אתם רוצים לעדכן את הדיירים שהיום בין השעות 14:00 ל- 17:00 תהיה הפסקת חשמל או הפסקת מים כתוצאה מעבודת שירות, תוכלו לעשות זאת בקלות על ידי האפשרות של שליחת הודעות והתראות לדיירים בזמן אמת על נושאים רלוונטיים לשירות. 

  • אפליקציה ייעודית לדיירים – אפליקציה בטלפון של הדיירים משפרת את הזמינות ואת זמן התגובה שלכם ועוזרת לדיירים עצמם להיות הרבה יותר מעורבים. העובדה שהם יכולים לפנות אליכם בקלות ולזכות לתגובה מהירה רק תגדיל את רמת שביעות הרצון שלהם מהשירותים שאתם מספקים. 

  • מערכת גבייה מתקדמת – תכנה לגביית ועד בית יכולה לעשות פלאים ולשפר את התקשורת במידה רבה. הכל הרבה יותר מסודר, אפשר להעביר תשלומים במהירות, לשלוח אישורי תשלום במייל לדיירים, לשלוח בקשות תשלום ב- SMS וכך להימנע מההתעסקות ולשפר את התקשורת גם בנושאים מעוררי מחלוקת כמו תשלומים. 

הוסף תגובה