חפשו מדי פעם ספקים חדשים

הרעיון המתואר להלן מיועד לרובם המכריע של העסקים. יוצאי הדופן המעטים הם אלה שלא צריכים כלום, או אלה שרוכשים הכל אצל משווקים בלעדיים.


מתי בפעם האחרונה חיפשתם ספקים חדשים? לפני שנה? או אתמול? עסקים רבים עובדים במשך שנים רבות עם אותם הספקים, באותם התנאים שנקבעו בתחילת דרכם המשותפת. אבל במשך הזמן הזה יכלו לצוץ ספקים חדשים שמציעים את המוצרים והשירותים אותם אתם צריכים.


הרעיון עצמו פשוט למדי. תגדירו לעצמכם פרק זמן מוגבל, אותו תקדישו לאיתור הצעות חדשות ולחקירתן. למשל: במשך שבוע תאספו את מירב המידע על המבחר, המחירים ותנאי האספקה של חברה אחת חדשה, ושל חברה אחת מתוך החברות איתן עבדתם לפני יותר משנה.


המסקנה: בשוק ההולך ומשתנה כל הזמן לפעמים צצות הצעות הספקה יותר כדאיות. האם אתם מעורים בהצעות אלה?


 המקור: Homebiz – רעיונות גדולים לעסקים קטנים

הוסף תגובה