טיפים לבחירת צימר רומנטי

דבר ראשון חשוב במיוחד, בדקו שהצימר נועד לזוגות, ורק לזוגות, רצוי שכל הבקתות של הצימר יהיו לזוגות ככה תוכלו להבטיח שקט מסביב, בלי ילדים קטנים.


וגם, בצימרים שנועדו לזוגות יש יותר פינוקים לזוגות ואטרקציות מעניינות שנותנים לזוגות.


עיצוב יותר רומנטי בצימר, וכל דבר שקשור ברומנטיקה ואהבה, שירים, אווירה וכו'..


חשוב שבתוך ה צימר יהיה ג'קוזי עם פינוקים כוללים, כמו: נרות מסביב ומוזיקה לאווירת רומנטיקה תאורה מיוחדת, עיצוב רומנטי, יין משובח , שוקולדים כל דבר שיגרום לרומנטיקה לגבור.


לא מחייב שהג'קוזי יהיה התוך הבקתה, ישנם צימרים שהג'קוזי נמצא בתוך גן טרופי מיוחד, בתוך חורשה חלומית, ג'קוזי שצופה לנופים הררים, חופי ים מרהיבים…


ספא וטיפולים שונים- יכול להועיל במיוחד, שקט ושלווה, להירגע ביחד, לחוות טיפולים מעניינים שלא חוויתם לפני, או טיפולים שמוכרים לכם ואתם פשוט נהנים מהם.


חפשו מקום בעל נוף פסטורלי, נוף יפה ואווירה שקטה, תגרום לכם להרגיש כאילו אתם האנשים היחידים בעולם.


תדאגו שסביבת ה צימר מלאה באטרקציות מעניינות שתוכלו להנות בהן, כמו רכיבה על סוסים, טרקטורונים, חופי ים וכו'…


כיום ישנם אופציות מעניינות של צימר, לא רק בקתות רגילות, תוכלו להגשים חלום ולהנות, ממערה רומנטית, בקתות עץ כפריות ומיוחדות, בקתות אבן מעוצבות..


גן טרופי, מומלץ לברר אם הבקתה כוללת גן, מכיוון שישנם בקתות עם גנים טרופיים מיוחדים במיוחד, בהם תוכלו להנות מפירות טרופיים מיוחדים, אווירה פראית ומעניינת.


ישנם צימרים שמציעים הפתעות מיוחדות סידורי פרחים מסוימים , פינוקים מעניינים דברים שתוכלו להנות בהם ביחד עם בן/בת הזוג.


רצוי לבדוק שהבקתות בצימר מופרדות אחת מהשנייה, וכך כל יחידה היא נפרדת והיא רק שלכם.


העיצוב של הבקתה חשוב מאוד, שלא יהיו צבעים קרים בריהוט ומסביב, צבעים כמו כחול ירוק וכו', רצוי יותר את הצבעים, החומים אדומים , כתומים, הצבעים החמים שיחממו את האווירה ויגרמו לכם רק להתאהב עוד יותר!


מאת: אור הלל, איך בוחרים צימר רומנטי


למאמר המלא באתר Reader מאגר מאמרים

הוסף תגובה