טיפים למאפרים, איך לשדרג את הופעת הכלה

· איפור מבריק

משדרג כל הופעה, שימוש בצלליות מבריקות באבקה באיפור העין ובעצמות הלחיים והרקות. מקנה מראה זוהר ומבריק.
· שימר באבקה
מתאים לכל הכלות העדינות אשר מחפשות הבהרה עדינה.
· שימוש בשימר באבקה
פודרה מבריקה מקנה מראה זוהר ועדין. את הפודרה המבריקה ניתן להניח על איפור העין ובעצם הגבה, רקות ומחשוף. את השימרים ניתן למצוא בגוונים שונים כמו : זהב, אפרסק, כסף ועוד.
· נוצצים
מתאים לכל הכלות שאוהבות נוכחות, שימוש בנוצצים משדרג למראה זוהר ונוצץ. את הנוצצים מניחים כמו השימר באבקה: על העיניים, הרקות, עצם הלחי והמחשוף. מומלץ להשתמש בנוצצים בגווני אולטרה כמו : זהב, ורוד וסגול.
· אייליינר נוצצים
אם בא לכם להפתיע את הכלה בגימיק מיוחד, ניתן להניח במקום האייליינר הרגיל, אייליינר נוצץ ומיוחד העשוי מנוצצים או נוצצים בזוית הפנימית של העין. את האייליינר יוצרים באמצעות דבק לריסים, נוצצי אולטרה ומכחול דק. האייליינר פועל על אותו עיקרון כמו בתקופת הילדות בגן הילדים: מציירים ציור עם דבק פלסטי על נייר ,לאחר מכן שופכים חול על הנייר , מנערים ויש לכם ציור מחול.
· העבודה עם דבק הריסים והנוצצים מתבצעת על עיקרון דומה
מניחים את דבק הריסים על קצהו של המכחול ומניחים פס דבק על העין כאשר היא סגורה לחלוטין כמו כמו מריחת איילנייר פשוטה. לאחר מכן, לוקחים נוצצים בעזרת מכחול דק וצר על הדבק בטפיחות. התוצאה: מפתיעה זוהרת ומקורית. כמו כן ניתן לעבוד בטכניקה זו כמו ציור קעקוע לדוגמת פרח ואף לכתוב את שם החתן והכלה על המחשוף ועוד גימיקים נוספים. חשוב לזכור שאין להכניס את הנוצצים לתוך העיניים.
· עפרון צבעוני ומבריק בתוך העין
ישנן כלות עדינות, אשר רוצות נגיעה של צבע, על מנת להתאים לקישוטים על השמלה או לסרט בראש או לכלות שמתחתנות עם לב בצבע לבן. ניתן לעשות זאת באמצעות תיחום צבעוני ומפתיע בתוך העין. מורחים עפרון שחור / לבן בתוך העין, בעזרת מכחול דק וצר לוקחים צללית באבקה בצבע הרצוי ומניחים אותו בטכניקה של טפיחות על העפרון השחור / הלבן בתוך העין. דבר זה איזו מומלץ לכלות בעלות רגישות בעיניים או כלות בעלות עדשות מגע. כללי זהירות : מומלץ להשתמש בצללית איכותיות הגרוסה דק דק, על מנת שלא לפגוע בעין.
· ליפסטיק
הדבר הכי חשוב למאפרים ולכלה כאחד הוא עמידות והישרדות האיפור בין כל הנשיקות של האורחים המסירות את הליפסטיק במהירות מן שפתי הכלה. על מנת לחזק את הליפסטיק יש להניח מייק אפ על השפתיים, לשרטט בעזרת תוחם בגוון השפתון את גבולות השפתיים, להוסיף את השפתון בעזרת מכחול שפתיים ובעזרת פאף – כרית פידור, מפדרים את השפתיים. מעיפים את שאריות הפודרה עם מברשת רחבה ומניחים שכבה נוספת של שפתון להחזרת הברק. כמו כן, ניתן להשתמש באודם עמיד השורד לאורך זמן.
· הדבקת ריסים
אין אישה שלא אוהבת מראה של ריסים ארוכים, מלאים וסמיכים. הדבקת ריסים בודדים, הוא פתרון נהדר. את הריסים ניתן למצוא באורכים שונים בהתאם לצורך הכלה. קצר – למילוי, בינוני – אורך ומילוי, ארוך – לאורך , בדרך כלל מומלץ להניח בסוף הריס. אנו מניחים את הריסים הבודדים לאחר הנחת המסקרה בעזרת כלי מיוחד להדבקת ריסים על העין כאשר היא סגורה. בעת ההדבקה הדבק לבן אך לאחר מס' דקות הוא מתייבש והופך לשקוף.
· הדבקת אבני זרקון
ממש כמו תכשיט, ניתן להוסיף אבני זרקון באזור העיניים כנקודות אור. את האבנים ניתן למצוא בגדלים ובגוונים שונים בחנויות לציפורניים וליצירה. יש להדביק את האבנים באמצעות דבק ריסים.
· מחשוף
להשלמת המראה, במידה ולכלה יש שמלה עם מחשוף, ניתן לשדרג את המראה ע"י שימר באבקה, נוצצי אולטרה או הבלטת עצמות הבריח עם צבע בהיר . מומלץ להניח מייק אפ ופודרה שקופה למראה אחיד עם עור הפנים והצוואר לפני הנחת שימר באבקה או בנוצצים.


מאת: ענבר שקד, מאפרת מקצועית

הוסף תגובה