AIG שירות לקוחות

AIG שירות לקוחות – 03-9272300

פוליסת ביטוח היא אחד מהשירותים היותר אבסורדיים בעולם המודרני. מתיימרת לספק הגנה בשעת הצורך בעתיד, אך מייצרת כאב ראש אין סופי בהווה, עם המתנה לשירות, רשימות תנאים משמימות ואין ספור אותיות קטנות שהופכות את הסכם הביטוח לחידה עלומה מבחינת הלקוח.

אם אתם בדרך לרכישת פוליסת ביטוח בחברת AIG או זקוקים לשירותים עבור פוליסה קיימת, ריכזנו עבורכם את רשימת ערוצי ההתקשרות של חברת הביטוח AIG מתוכם תוכלו לבחור את ערוץ ההתקשרות הנוח לכם ביותר בזמן אמת.

איך מקבלים שירות בחברת AIG?

בטלפון:

03-9272300

שעות פעילות המוקד:

א׳-ה׳: 8:00-17:00

ו׳: 8:00-12:00

מוקד חידושים

03-9272300

שעות פעילות המוקד:

א׳-ה׳: 8:00-21:00

ו׳: 8:00-13:00

בדואר אלקטרוני

service@aig.co.il

באמצעות מסרון SMS

052-8880337

בפייסבוק:

https://www.facebook.com/aigisrael

צ’אט עם נציג באתר האינטרנט

https://www.aig.co.il/

מגוון שירותים בשירות עצמי באתר האינטרנט, במקום לחכות לנציג שירות

https://www.aig.co.il/

באזור האישי באתר תוכלו לצפות במידע האישי ולבצע מגוון פעולות.

פניות הציבור:

03-9272566

או באמצעות אתר האינטרנט

הידעת?

על פי נתוני משרד האוצר כפי שפורסמו בשנת 2017, חברת הביטוח AIG משלמת את תביעות הלקוחות במהירות הגדולה ביותר בהשוואה ליתר חברות הביטוח בישראל.

מה אומרים מבוטחי AIG על שירות לקוחות בחברה?

מבוטחים של AIG מדווחים על קבלת החזרי ביטוח במהירות וביעילות. אחרים, לעומתם, מתלוננים על סחבת ועל סתירות בדברי הנציגים המטפלים בפנייה. מבוטחים מתלוננים על זמני המתנה ארוכים ואחרים מצביעים על יעילות גבוהה של השירות הטלפוני, מה שאומר, ככל הנראה, שלפעמים רמת שביעות הרצון תלויה רק בשאלה על איזה נציג  / עיתוי נפלתם.

הוסף תגובה