מתקן מזיגת בירה

ברמנים? מפיקי אירועים? קבלו את הדבר הבא – מתקן מזיגת בירה סקסי מהיר וחכם.  אלכוהול הוא מרכיב חשוב בכל אירוע. בין אם מדובר באירוע משפחתי כמו חתונה, אירועי קיץ כמו פסטיבלים ומסיבות או אירועי תדמית וקדם – בכולם המשותף הוא האווירה שכמובן מושפעת ישירות מהאלכוהול המוגש באירוע.

כקהל באירוע או אורחים במסיבה אתם מכירים את ההמתנה הארוכה בתור לבר המשקאות, את הצוות המיוזע שכמעט ולא מצליח לעמוד בביקוש וגם אתם ודאי ויתרתם על ההמתנה לא פעם. מתקן המזיגה האוטומטי הבא מעניק לאורחים שלכם חוויה של שירות מהיר ואיכותי ולכם אפשרות לשלוט בנעשה בצורה מושלמת.

מהצד השני, כמפיקי אירועים ובעלי עסקים אתם יודעים שזמן שבו הבר שלכם לא מתפקד במהירות ויעילות הוא זמן יקר שבו אתם מפסידים כסף. מתקן מזיגת בירה מספק לכם פתרון מושלם ומדויק לבעיה.

מתקן מזיגת בירה הוא מתקן אוטומטי ומהיר למזיגת בירה אשר מופעל באמצעות מחשב מרכזי. המערכת הממוחשבת שולטת על מתקן מזיגת הבירה  באופן מושלם – שליטה על הטמפרטורה של הבירה, רמת הבירה אשר קיימת בחבית, כמות הבירה שנמזגת לכל כוס ומספקת לכם בזמן אמת יכולת לדעת כמה יחידות נמכרו.

מתקן למזיגת בירה  מגיע עם מערכת אשר מתריעה על הצורך המתקרב בהחלפת חבית ועוד נתונים חשובים ומהותיים לתפעול בר.

מתקן מזיגת בירה – חסכון בזמן ובכסף

ברזי המזיגה של מתקן מזיגת בירה מחוברים בחיבור אלחוטי לשרת מרכזי אשר מאפשר לכם ניטור של הביצועים ושליטה מלאה בבר שלכם בכל רגע נתון.

מתקן אוטומטי למזיגת בירה הוא המתקן המהיר ביותר בעולם למזיגת הבירה והוא מאופיין במהירות מזיגה גבוהה במיוחד – שליש בירה ב-3 שניות בלבד, חצי ליטר ב 4.2 שניות ו– 50L ב 4.2 דקות בלבד. המתקן האוטומטי מחובר למערכת קירור אשר מאפשרת שמירה על טמפרטורת בירה קבועה של 4 מעלות למשך זמן ממושך של עד 5 שעות.

המתקן מתוכנן למזיגת בירה במהירות מקסימלית כאשר ניתן להשתמש בו זמנית ב– 2 ברזים שונים. למתקן המזיגה פילטר מיוחד אשר מובנה בתוך מערכת המזיגה עצמה ומונע כניסה של אוויר אל תוך המערכת ומאפשר החלפה קלה ומהירה של חבית הבירה. השימוש במערכת המזיגה האוטומטית מאפשרת תפעול של הבר על ידי אדם יחיד אשר מפעיל את שני הברזים בו זמנית ומאפשרת לכם רמת שירות גבוהה במיוחד עם חסכון משמעותי בעלויות השכר ובהוצאות על כוח אדם.

הוסף תגובה