מכונות שטיפה לעסק

 

ניקוי יסודי, הוא לא עניין של מה בכך. הוא כרוך בזמן ולעיתים בהרבה מאמצים. כיום יותר ויותר חברות מציעות לרכישה מכונות שטיפה לעסק. אלה מכונות יעילות, הן מביאות לחיסכון במים, הניקיון הוא מהיר ויסודי. באמצעות המכונות הללו ניתן גם להסיר כתמים עקשניים במיוחד, וככלל, טוב שתהיה מכונה כזו בכל עסק.

המכונות הטובות והיעילות ביותר לעסק הן מכונות שטיפה בלחץ מים. ישנם דגמים רבים של מכונות שטיפה, כל אחד מהם מיועד למטרה שונה. למשל, ישנן מכונות אשר שוטפות ומנקות באמצעות זרם מים קרים, ואילו ישנן מכונות שטיפה בלחץ של מים חמים. בנוסף, ישנן מכונות המיועדות במיוחד לעסקים ומכונות המתאימות יותר לשימוש ביתי.

מה ההבדל בין ניקוי במים קרים לחמים?

כאשר מדובר על עסקים, רצוי לבחור מכונת שטיפה בלחץ של מים חמים. כאן מדובר על ניקיון מאסיבי יותר ומיועדים לשטחים אשר צוברים הרבה לכלוך וכתמים, אלה הן מכונות גדולות, שחלקן מופעלות באמצעות חשמל וחלקן מופעלות באמצעות בנזין או סולר. המכונות הללו מתאימות במיוחד למוסכים, ביכולתן להסיר כתמים קשים במיוחד, כולל כתמים שומניים. הן גם מתאימות למפעלים גדולים. לעומת המכונות הללו, ישנן מכונות הפועלות באמצעות לחץ מים קרים. אלה הן מכונות קטנות יותר ואף זולות יותר, הן מתאימות מאוד לשימוש ביתי, למשל לניקוי חצר הבית, אולם גם הן מתאימות לניקוי כלי רכב. גם את המכונות הללו ניתן למצוא במגוון דגמים וגדלים, הכל בהתאם למטרה.

מהו השוני בין מכונה גדולה לקטנה יותר?

ישנן מכונות שטיפה לעסק גדולות, מאסיביות וכבדות יותר, וישנן קטנות יותר. לרוב הגודל תלוי בגודלה של המשאבה הנמצאת במכונת השטיפה. חשוב לדעת כי ככל שמשקלה של המכונה יהיה כבד יותר, ידרשו מאמצים כבדים יותר על מנת לתפעל אותה, מה שיכול גם להאריך את זמן הניקוי. לעומת זאת, לעיתים אין ברירה אלא לרכוש מכונה גדולה ומאסיבית שכן מכונה קטנה לא תענה על צרכי העסק.

עוד הבדלים בין המכונות השונות לכל מכונת שטיפה לעסק, יש הספק שונה. כאשר מדובר על מכונות תעשייתיות, ההספק שלהן הוא רב יותר בהשוואה להספק של מכונות ביתיות. חשוב מאוד שהצרכן הביתי לא ירכוש מכונה תעשייתית, לא רק שאין לו צורך באחת כזו, מדובר על סכומי כסף לא מבוטלים. במקביל, רצוי שבעלי עסקים לא ירכשו מכונות שטיפה ביתיות, שכן במקרים הללו המכונה לא תענה על הדרישות. כל מכונה היא בעלת גודל אחר, משאבה שונה, ישנם הבדלים בין ההספקים והמנוע, בין אם מדובר על מנוע סולר, מנוע בנזין או מנוע המופעל על ידי חשמל. כאשר מדובר על מוסכים, מכונות שטיפה בלחץ מים הן פשוט הכרח, באמצעותן ניתן לנקות את הרכבים על הצד הטוב ביותר, להסיר את כל סוגי הכתמים במוסך, תוך שימוש מינימאלי במים.

מכונות שטיפה למוסכים

כאשר מדובר במוסכים וסדנאות רכב מכונות שטיפה לבית העסק הופכות להיות משמעותיות הרבה יותר מאשר בעסקים אחרים. כיום ניתן לראות שמוסכים ברמה גבוהה מקפידים על ניקיון וסדר ושומרים על איזור עבודה מצוחצח. על מנת להגיע לתוצאות שכאלה ולשמור על רמת הגיינה ונראות מבלי להתעסק במשימות הניקיון השטוף שעות רבות או להקדיש לכך כוח אדם ייעודי בעלי מוסכים נדרשים לבחור במכונות שטיפה לעסקים בעלות פונקציות מתאימות אשר מספקות ניקיון ברמה גבוהה תוך התמודדות עם חומרים קשים לפירוק כמו שמנים ודלקים.

הוסף תגובה