מחפשים שירות של ניקוי תוצאות בגוגל? הגעתם למקום הנכון

העולם של היום הוא מקום מוזר מאוד, אתה בכלל לא מבין איך זה קרה. התעוררת בבוקר פתאום טלפון ממי שאתה מכיר. הוא אומר לך "ראיתי כתבה שלילית שקשורה אליך". אתה בהתחלה לא מאמין אבל לאחר כמה ימים, אתה מבין שעוד כמה אנשים התקשרו לגבי הדבר הזה וככל הנראה הולך ונרקם כאן משהו אמיתי.

אתם מתחילים לנסות להבין מה עושים ולאט לאט מתגלה לכם שהעסק הזה הוא אמיתי. כתבה שלילית עליכם באתר חדשות כל שהוא, ואתם הולכים לסבול בגלל הדבר הזה. מכאן מתחילים לחפש פתרונות אבל לכאורה יש כאן הרבה משקעים והרבה מאוד פסיכולוגיה שמונעת מכם להתחיל להתעסק עם זה.

עבר עוד כמה זמן ואתם מבינים כבר שיש צורך להתחיל להתמודד, ואז עושים סוף כל סוף ומקישים בגוגל את הביטוי " ניקוי תוצאות בגוגל" בשעה טובה ומוצלחת. מכאן כבר מתחילים לעלות לכיוון הפתרון. זה חצי הדרך. אחרי שהיקשתם את זה למעשה התחלתם למצוא את הפיתרון.

אם הגעתם אלינו מבין כל התוצאות האחרות שקיימות, אז אנחנו קודם כל שמחים ומאוד רוצים להתחיל לנקות את תוצאות החיפוש שלכם באינטרנט. אז איך בעצם עושים את זה? הנה כמה הסברים שיכולים אם לא להבהיר את זה לגמרי, אז לפחות להסביר היטב את העניין:

העניין עם ניקוי תוצאות בגוגל, זה שצריך גם ליצור מצב שיהיו תוצאות חדשות שיכולות בפועל לעשות את הניקוי והסינון כדי להרחיק מעיני הגולשים את התוצאות השליליות.

אז כאמור הדבר הראשון הוא לבנות תוצאות חיוביות שיכולות בבוא הזמן להחליף את התוצאות השליליות. אנחנו נתחיל ליצור הרבה כתבות חדשות שיהוו סיקור של כלל הפעילות שלכם בעולם. אם זה פעילות עסקית או פעילות פילנטרופית זה לא באמת משנה, העיקר שיהיו לנו דברים טובים שאנחנו נוכל להעלות למעלה.

ברגע שהגענו למצב שיש לנו לפחות כמה עשרות כתבות חיוביות שנמצאות באינטרנט כבר, אנחנו יכולים להתקדם לשלבים הבאים והלא פחות חשובים. כלומר מכאן, מתחילים את התהליך שכולל הרבה מאוד עבודה שתכליתה להעלות למעלה את הכתבות החיוביות על חשבון השליליות.

אנחנו מתחילים למעשה לבנות גלגל קישורים גדול בין כל הכתבות החיוביות שהמטרה שלהן היא לעלות למעלה חלק אחד מהן שיתחיל לעלות ולהחליף את הכתבות השליליות. התהליך הזה אמור לקחת בערך שלושה עד ארבעה חודשים, כאשר לאט לאט הכתבות החיוביות מחליפות את הכתבות השליליות. בסופו של התהליך, כאשר גולש מקליד את השם שלכם בגוגל, הוא לא יכול למצוא את הכתבות השליליות האלו בגוגל. כלומר כן ניתן למצוא את הכתבות אבל זה יהיה במקומות אחוריים בגוגל.

הוסף תגובה