אלי גבאי- כרטיסי ביקור ושיקולים חשובים

 

כאשר עומדים להדפיס כרטיסי ביקור, ניתן למצוא מבחר גדול של אופציות שעשויות להוציא את הכרטיס שלכם הרבה יותר מרשים, וזאת לצד תוספת מחיר זניחה. אם כן מהן האפשרויות לייחד את הכרטיס שלכם? המשיכו לקרוא!

אלימינציה

אלי גבאי– אופציה אחת שהיא גם עיצובית וגם פרקטית, הינה תוספת של אלימינציה. אלימינציה מיוחסת לציפוי עדין של שכבת ניילון דקה במיוחד. גימור זה מעניק מראה איכותי ויוקרתי, ובו בזמן מגן על הכרטיס מפני שחיקה שעשויה לנבוע או ממגע מרובה, או מחשיפה למים. מכאן שכרטיס שמכיל שכבת אלימינציה הרבה יותר קשה לקימוט ולקריעה, ועל כן עתיד להחזיק תקופה יותר ארוכה, כאשר הוא נראה במיטבו כמו ביום הראשון. עוד נציין שניתן לבחור בין אלימינציה מבריקה לבין אלימינציה מט, כאשר עבור כל אופי של עסק יש לבחור באופציה אחרת. מכאן שאם גם אתם מבקשים שהכרטיס בו השקעתם יפיק את המרב, כלומר יישמר במיטבו לאורך תקופה, הרי שיש להוסיף כמה שקלים וליהנות מתוספת מרשימה שכזו.

בחירת נייר

מדהים לראות כיצד אותה גרפיקה נראית שונה כאשר היא מודפסת על גבי ניירות שונים. כך למשל אותה גרפיקה עשויה לשדר ניקיון ומקצועיות כאשר היא מודפסת על גבי נייר ממוחזר, ולהבדיל אותה גרפיקה יכולה לשדר יוקרתיות כאשר היא מודפסת על גבי נייר מבריק. כמו כן ישנה חשיבות לא רק למראה של הנייר ולאופי בו מתקבל ההדפס, אלא גם יש חשיבות לעובי הדף.

לכה סלקטיבית

עוד אופציה שאחראית על יצירת רושם ותחושת איכות, היא האפשרות להוסיף לכה סלקטיבית. כלומר האפשרות להדגיש מקומות נבחרים בכרטיס הביקור ע"י לכה נקודתית, מייצרת משחק אלגנטי בין טקסטורות, ובאופן כללי מדובר במראה מרשים שמעיד על מחשבה, השקעה ואף על  יצירתיות.

הדפסה בשני הצדדים

מומלץ להדפיס כרטיסי ביקור משני הצדדים, וזאת על מנת לשדר יותר מקצועיות ואף יוקרתיות. מכאן שיש להתייעץ עם גרפיקאי בנוגע לעיצוב של כל צד, כאשר את המידע השימושי מומלץ לרכז בצד אחד, ויש להימנע מלחזור עליו בשני הצדדים. מה שמים בצד השני? או שמוסיפים מלל שלא הוזכר לפני כן, או שבוחרים בתמונת רקע, או ששמים את אותו המידע, רק שהפעם באנגלית.

הוסף תגובה