שלושה פרמטרים שמשפיעים על כרטיסי ביקור

כאשר עומדים להדפיס כרטיסי ביקור, יש לבחון שלושה דברים: שירותיות, מקצועיות ומחירים, וזאת כי לכל אחד משלושת הפרמטרים יש חשיבות אדירה הן על אופי התהליך והן על אופי התוצאה. ראשית נציין שאופי השירות מאוד חשוב על מנת לחוש בנוח לשאול שאלות, על מנת להיות רגועים שהצוות ינחה אתכם אל עבר האופציות היותר זולות ובאופן כללי על מנת שכל התהליך יעבור באופן כמה שיותר נעים.

רמת המקצועיות מאוד חשובה כי כך ניתן להבטיח שהכרטיסים יודפסו באופן מקצועי, שהרווחים מהשוליים ישמרו כראוי, שהמלל לא ייחתך, שאופי החיתוך יהיה חלק ושהלקוח ייקח חלק מכריע בקבלת ההחלטות. לבסוף נדון על אופי המחיר, ופה אין להסביר מדוע פרמטר זה חשוב, וזאת כי כל בעל עסק, קטן או גדול, ישמח לחסוך כמה שיותר, מבלי לוותר על איכות התוצאה.

משתנים שמשפיעים על המחיר
ידוע לכול שמוטב לחסוך היכן שניתן (כמובן מבלי לפגוע באיכות), ועל כן נציין כאן מה יש לבחון מבחינת עלויות לקראת הדפסת מחיקת אזכורים בגוגל. ובכן יש לקבל החלטה לגבי הכמות שמבקשים להדפיס, להחליט האם מבקשים שהכרטיסים יכללו אלימינציה, להחליט האם מבקשים שהכרטיסים יודפסו משני הצדדים, להחליט האם מבקשים שהכרטיסים יכילו לכה סלקטיבית, להחליט על איזה סוג דף מבקשים להדפיס (למשל דף דמוי בד, דף פנינה, דף בצבע כסף מטאלי, דף ממוחזר ועוד) ולהחליט באיזה גודל מדובר (הגודל הפופולארי הנו 5/9 ס"מ).
לכה סלקטיבית
רבים מכירים את האופציה להדפיס על כן יש לקחת עם אלימינציה, אך פחות מכירם שגם ניתן להשקיע בכרטיס ביקור ע"י תוספת של לכה סלקטיבית. במה מדובר? ובכן כפי שהשם מרמז, מדובר בלכה שמוסיפים רק באזורים נבחרים, כאשר לרוב נהוג להדגיש חלק מינימאלי מהלוגו או מהרקע. באופן שכזה נוצר מראה ייחודי שמייצר עניין- משחק בין מבריק למט. מכאן שכרטיסים שכאלו משדרים יוקרתיות, יצירתיות והשקעה- תכונות שחשוב שכל בית עסק ישדר אם מבקשים להרשים את הלקוחות. עוד יש לדעת שלכה סלקטיבית מתאפשרת רק על גבי כרטיס ביקור שעבר אלימינציה, כך שבנוסף גם מדובר בכרטיס עמיד במיוחד.

הוסף תגובה