חשיבותו של כרטיס ביקור בעולם העסקים

אם מישהו אמר לכם אי פעם "אל תצאו בלי כרטיס ביקור מהבית" הוא בטח יודע על מה הוא מדבר. היכן פוגשים אתכם הלקוחות שלכם? תתפלאו, קחו למשל מאמן כושר ללא כרטיס ביקור? האם הוא עלול לפספס את מומנט המכירה כאשר ניגש אליו עובר אורח ושואל אותו "יש לך כרטיס במקרה"? כדי שזה לא יקרה לכם, הנה כמה דברים של בית דפוס אחד לפחות להאיר כדי שלא לפספס את הזדמנות המכירה בפועל.

אז הבנתם נכון, כל בית דפוס יגיד לכם, לא יוצאים מהבית או מהמשרד ללא כרטיס ביקור- למה? כי זו השאלה הראשונה שתשאל בפועל.

אין מפגשים אקראיים אלא הזדמנות

למה הכוונה? כמו כל שאר הכרטיסים, אמור כרטיס הביקור להיות חלק בלתי נפרד ממי שמייצג אתכם מחוץ למדיה החברתית, המחשב, מקלט הטלוויזיה ועוד. זה לא משנה אם מדובר במפגש אקראי או מתוכנן- אתם מבחינתם לא צריכים לפספס את הזדמנות המכירה כי "במקרה" לא היה עליכם כרטיס ביקור. מיותר לציין כי כרטיס ביקור יוקרתי משדר על היכולת שלכם להשקיע בבית העסק וכך גם בלקוחות שלכם.

סוגי כרטיסי ביקור

בית דפוס יוקרתי יכול להעניק לכם כרטיסי ביקור מעוצבים דקורטיביים עם רקע מדהים במחיר שווה לכל כיס. לא מאמינים? בעידן וקדמה הכול אפשרי- אתם רק צריכים לבחור איך למתג את העסק שלכם נכון. חשוב לציין כי לכל עסק יש את העיצוב שלו, איכות הנייר, חיתוך מקצועי והרושם הראשוני שאסור, אבל אסור לכם לפספס בגלל עלות זולה או אי השקעה.

האדם הנכון או הכרטיס הנכון?

כאשר אתם מעניקים כרטיס ביקור לאדם כזה או אחר, לא הייתם רוצים שהוא יכניס את הכרטיס לכיס בצורה מרושלת. אם כן, גם כך תנהגו אתם, חשוב להתייחס אל הכרטיס בפרגון מלא ובפרט כאשר מישהו אחר מעניק לכם כרטיס משלו. אם אתם שני עסקים, החלפת הכרטיסים תעשה את שלה והנט וורקינג לא יאחר לבוא. במקביל, ניתן לייצר כרטיס עם תאריך פגישה ושעה ולקטוף עוד כמה דברים במכה.

בסיכום דבר, הרעיון הוא לחלק את הכרטיס לכל אדם ומאידך, שהכרטיס כן יגיע לאנשים עם בידול על פי הרצון שלכם או מטרת המכירה. היו סמוכים ובטוחים, כרטיס עם הדגשים נכונים ותוכן מתאים יגיע לאדם הנכון שיהפוך

הוסף תגובה