5 יעדים שהם לא רק בטן גב

הרבה מקומות תיירותיים ברחבי העולם משווקים את עצמם על טהרת החופים הלבנים והתנאים הנוחים של מזג האוויר. עם זאת, סקירה יסודית של יעדים נפוצים מגלה שיש עוד הרבה דברים שמסתתרים מתחת לפני השטח. הנה כמה מהם

יש היום הרבה יעדים שנתפסים כהזדמנות לבטן-גב בלבד, בעוד בפועל הם מציעים המון עומק ועושר תרבותי. הדרך הנכונה לנצל זאת היא להכיר מראש את המאפיינים של המקומות השווים ולתכנן בהתאם את הטיול הקרוב:

  1. הפיליפינים

רפובליקת הפיליפינים מורכבת ממעל 7,000 איים ושוכנת במערב האוקיינוס השקט, אז אין פלא שהיא הפכה ליעד התיירותי שהכי מזוהה עם חופים לבנים ומזג אוויר לוהט. אף על פי כן, מדובר במדינה מרתקת עם מאפיינים ייחודיים.

הפיליפינים היא המדינה היחידה במזרח אסיה שבה רוב האוכלוסייה היא נוצרית, יש בה הרכב אתני מגוון ובאיים הגדולים יש רכסים הרריים של מעל 2,000 מטר. כל אלו הופכים את האפשרות של טיול מאורגן לפיליפינים להזדמנות יוצאת מגדר הרגיל לשלב חופשהה מפנקת עם חוויה תרבותית עשירה.

  1. זנזיבר

עוד יעד תיירותי מפתיע מבחינת היצע אטרקציות הוא איי זנזיבר באוקיינוס ההודי. זהו חבל ארץ ברפובליקת טנזניה ומוקד עלייה לרגל עבור חובבי ים וצלילות.

אחרי שתשתזפו ותתפסו קצת שמש, תוכלו להתרשם מתעשיית התבלינים של האי ומבעלי חיים נדירים כמו צביון כחול, זבד אפריקאי ואנטילופה זעירה בשם דלקרן המושק. החופשה בזנזיבר תשאיר אתכם עם טעם של עוד ואחריה כבר לא תראו את הטבע באותו אופן.

  1. תאילנד

תאילנד היא ללא ספק המדינה המטעה ביותר. כולנו מזהים את תאילנד עם קופנגן וקוסמוי, בעוד בפועל מסתתרים בה אוצרות נדירים של כל יבשת אסיה.

כל מה שצריך לעשות כדי לחוות את תאילנד במלואה הוא להשאיר זמן לטיולים מודרכים. אפשר להתחיל את החופשה בצפון, להמשיך למרכז ולקנח עם בית מלון מפנק באחד האיים הקטנים של המדינה.

  1. האיים המלדיביים

זהו גן עדן אמיתי למי שרוצה לשלב חופשה שקטה עם אטרקציות מפתיעות. האיים המלדיביים נמצאים מדרום-מערב להודו ויש היום טיסות ישירות אליהם גם מישראל.

התיירות אחראית לכשליש מהתוצר המקומי הגולמי של המדינה ומדי שנה מגיעים אליה מעל חצי מיליון תיירים. מכאן שיהיה לכם קל לטייל במדינה, לצאת לצלילה או לטעום מגידולי החקלאות העיקריים שהם קוקוס, תירס, דגה, פירות ותפוחי אדמה מתוקים.

  1. אילת

גם חופשה מפנקת בישראל לא צריכה להיות מוגבלת רק לרביצה בבריכה, בים ומול השמש. הדוגמא המושלמת לכך היא העיר אילת, שאליה תוכלו להגיע כמעט בכל תקופה כדי ליהנות ממזג אוויר מושלם.

אילת היא עיר נהדרת עם מסלולי טיול קרובים, פארקים פתוחים ונופים מדבריים. אפשר לטייל מחוף לחוף באילת וגם להיכנס למרכז העיר לבלות.

הוסף תגובה