אופניים חשמליות- חסכוניות ומהנות

איכות הסביבה חשובה לך ואתה לא רוצה לזהם עוד יותר את הסביבה, אתה רוצה להגיע לכל מקום בתוך העיר הגדולה בקלות, במהירות, ללא עמידה בפקקים וללא חשש מקבלת דו"ח חנייה, בדיוק בשבילך יוצרו האופניים החשמליות.

אז למה דווקא אופניים חשמליות?
הועלם מתקדם, הטכנולוגיה משתפרת וכך אפשר בשנים האחרונות לראות יותר ויותר את התרחבות השימוש באופניים החשמליות. בני נוער, נשים וגברים בכל הגילאים כבר גילו את היתרונות הרבים בשימוש באופניים חשמליות מהירות, נהנים מהם וכבר התחילו לחסוך:
•       חיסכון בזמן- נסיעה מהירה, ללא צורך בעמידה בפקקים.
•       חיסכון בכסף- אין צורך לתדלק והמשאבים הכספיים המושקעים אינם רבים כלל ופחותים בהרבה מאלה הכלולים באחזקת רכב.
•       חיסכון בפליטת גזים רעילים לסביבה- האופניים החשמליות ידידותיות לסביבה.
•       חיסכון באנרגיה- הנסיעה באופניים חשמליות אינה דורשת מאמץ, היא קלה ואין בה צורך לפדל (אלא אם כן הרוכב רוצה להשקיע אנרגיה)
מה חשוב לבדוק בעת הרכישה?
השתכנעתם! אתם רוצים אופניים חשמליות לכם או לילדכם. שימו לב, בבואכם לרכוש אופניים חשמליות עליכם לתת את הדעת על מספר גורמים המשפיעים על איכות האופניים החשמליות שלכם ועל כושר הביצועים שלהן:
סוללה- ישנן מספר סוגי סוללות הקיימות בשוק, הן נבדלות בגודלן, בצורתן ובסוגן. ככל שמתח הסוללה גבוה יותר, היא תאפשר לשאת משקל גדול יותר למשך זמן ארוך יותר מבלי להזדקק לטעינה נוספת.
גודל האופניים ומשקל- לפני קבלת החלטה סופית, צאו לנסיעת מבחן עם אופניים חשמליות ובדקו האם נוח לכם לרכב עליהן, האם הן מתאימות לכם בגודלן, האם משקל הוא משקל סביר שתצליחו לסחוב והאם הן מתאימות למשקל הגוף שלכם.
מתקפלות או שאינן מתקפלות- ישנן אופניים חשמליים מתקפלות וישנן כאלה שלא מתקפלות. עליכם לחשוב מה הצורך שלכם באופניים החשמליות- האם תשלבו נסיעה בהן עם ניעה ברכב ואז תצרכו לקפל אותן לתא המטען או שמא תמיד תצאו בהן מהבית ועל כן פונקציה זו אינה נצרכת עבורכם.
כדי להצליח ולהנות מניעה יעילה בטוחה וחוסכת באופניים חשמליים, עשו את שיעורי הבית כראוי, הגיעו לחנות הקרובה לביתכם ובצעו רכישה מוצלחת. בהצלחה!

 

הוסף תגובה