אופניים חשמליים- כלי תחבורה נגיש, זמין ונפוץ במיוחד

האופניים החשמליים נפוצים ופופולריים במדינות רבות בעולם. האופניים החשמליים מהווים אלטרנטיבה ראויה, נוחה ונגישה ככלי תחבורה, ובשל כך הפכו לפופולאריים ואהובים במיוחד. כאמור, עם הזמן יותר ויותר רוכבים מגלים בהם את הפתרון האידיאלי לנסיעה אורבנית עירונית נוחה ובטוחה. כיום, האופניים החשמליים משמשים רבים מאתנו ככלי רכב, ולא בכדי. מלבד היותם כלי רכב מושלמים לנסיעה בתוך העיר, הם זולים לרכישה ולאחזקה לעומת כל הכלי רכב הממונעים האחרים. כמובן שיתרונותיהם הרבים, של נוחות, מהירות, משקלם הקל לנשיאה- האופניים החשמליים נוחים מאוד לשימוש ולתחזוקה ועם יכולת של טווח נסיעה מרשים של כ- 45 קילומטרים- תוך טעינה מלאה של הסוללה בזמן של 6 שעות. בנוסף, מאפיין נוסף שזכה לשבחים בדגם האופניים חשמליות המתקפלים הם בולמי הזעזועים המצוינים שחשוב להקפיד עליהם.

בנוסף לאופניים חשמליים מתקפלים יש דגם נוסף ההולך ותופס תאוצה בשנה האחרונה הארץ ובעולם כולו הם אופני שטח חשמליים. אין ספק שאופניים אלו הצליחו לחולל שינוי ולהציב רף גבוה בכל מה שקשור לרכיבה על אופניים בכל שטח ובכל סוג של מסלול מאתגר ככל שיהיה. ומתוך כך, השימוש באופניים חשמליים מהווים את האלטרנטיבה התחבורתי הראויים והידידותיים לסביבה, הם נותנים מענה לסטודנטים ולצעירים רבים המתקשים בהוצאות של רכב ממונע וכל ההוצאות הקשורות לו (מהסיבה שעלות אופניים חשמליים הם זולים בהרבה וכן הם זמינים ונגישים). כידוע לכולנו, כלי רכב ממונעים הם מהגורמים העיקריים המשפיעים על זיהום האוויר המסוכן לכולנו. אם ידוע לנו שבישראל יש פיקוח חזק ומוקפד שהביא לשיפור בכל הקשור למזהמים של המפעלים והתעשייה שרובם עברו לעבוד עם גז טבעי, הרי שהכלי רכב הרבים בכבישים מסוכנים לנו ומחמירים יותר את זיהום האוויר על ידי פליטת תחמוצת חנקן. ולפיכך, ניתן לראות את היתרון הברור והחד משמעי של האופניים החשמליים בסיוע הפחתת מספר הרכבים הממונעים בכבישי הארץ ואת הפתרון להפחתת זיהום האוויר. כמו כן, האופניים החשמליים מסייעים בפתרון בעיית החנייה.
משום הפופולריות הגואה בקרב הרוכבים בנוגע לשימוש באופניים חשמליים– הפכו לתופעה בינלאומית שרק הולכת ומתעצמת מיום ליום וכן הפכו לכלי תחבורה ירוק וידידותי לסביבה באופן מובהק בשל היותם מצילים את הסביבה ובני האדם מזיהום אוויר ומפגיעה חמורה בבריאות הציבור.  
 

 

הוסף תגובה