איטום גגות בקיץ – כל מה שחשוב לדעת

איטום גגות בקיץ – כל מה שחשוב לדעת

הגשמים אוטוטו חולפים, הקיץ כבר ממש בפתח ועכשיו זה הזמן המושלם לבדוק את הגג שלכם ולבצע מקצה שיפורים ותיקונים. המלצה שלנו, אל תחכו לחורף! איטום הגג בקיץ דווקא, יכול לחסוך לכם אלפי שקלים. 

רוב האנשים לא מקפידים לבדוק את הגג שלהם ולהכין אותו לחורף, כתוצאה מכך חווים נזילות ורטיבות בעונת הגשמים. בזמן הזה הזמנת מומחים לאיטום גגות עשויה לעלות לכם ביוקר, גם בגלל תנאי העבודה (מאתגר יותר לבצע איטום כשגשום), וגם בגלל חומרי הגלם שבהם עושים שימוש. לכן מומלץ ורצוי להקדים תרופה למכה ולא לחכות עד שתצוף בעיה. עכשיו כשהקיץ כאן ולא נשקפת סערה, זה הזמן לתאם פגישה עם חברת איטום מקצועית. 

למה בקיץ?

כאשר החברה שמבצעת את האיטום מקצועית, אין הבדל בין איטום בקיץ לאיטום בחורף מבחינת איכות העבודה. יחד עם זאת ישנם הבדלים בהיבטים אחרים. בקיץ בעלי מקצוע בתחום האיטום לא יצטרכו לחכות עד ליום שמשי ולא יהיו תלויים במזג האוויר כדי לבצע תיקוני איטום. הם יוכלו להגיע בכל זמן. כמו כן קחו בחשבון שאיטום יהיה יותר אפקטיבי אם יתבצע על גג יבש. בקיץ הגג יבש ויהיה לו גם מספיק זמן להתייבש עד למערכת הגשמים הבאה. 

זמינות מקסימלית של בעלי מקצוע

היות ורוב אתגרי האיטום מגיעים בעונת החורף, בעונת הקיץ בעלי המקצוע הרבה יותר זמינים לעבודה. לרוב בקיץ היקף העבודה שלהם מעט יורד ולכן יהיה הרבה יותר קל לתאם פגישה. יותר מכך בעונת הקיץ המחירים של עבודות איטום יותר נמוכים משמעותית לעומת החורף. תנאי העבודה והסיכון הקיים בעבודה על גג רטוב, לא פעם מעלים את רף המחיר. דבר נוסף שיש לתת עליו את הטון הוא איכות העבודה. כאשר הגג יבש ואין גשם עבודת האיטום תתבצע בנחת ובמקצועיות יתרה, מה שמבטיח שתהיה אפקטיבית יותר. 

לסיכום, גם אם הגג שלכם לא ניזוק, מומלץ אחת לתקופה להזמין אנשי מקצוע מיומנים שיגיעו לבדוק שהכל שם למעלה מתנהל כשורה ובכך  יוכלו למנוע בעיות איטום לא צפויות ונזקים מבניים חמורים, שבזמן אמת, הרבה יותר מאתגר להתמודד אתם.

  

הוסף תגובה