איך לבחור נורות לד לגידול צמחים – בשלושה שלבים

צמחייה ירוקה וגידולים עדינים נוספים, הם גידולים שדורשים לא מעט מחשבה על הסביבה שבה אתם מעוניינים להנביט את הצמחייה שלכם. מצד אחד, המקום הטבעי של צמחים הוא תחת כיפת השמיים, כאשר יש להם את התנאים הכי טבעיים ונכונים. מן הצד השני, במדינת ישראל מזג האוויר יכול להיות מאוד קיצוני ומאוד לא יציב. ולכן אתם עלולים לפגוע בצמחים שלכם ואתם חייבים לעבוד עם חממות בשיטת גידול הידרופוני, כדי לשלוט בתנאי הגידול של הצמחים שלכם. אבל מה עם בדיוק התנאים שאתם רוצים לייצר מבחינת תאורה לגידול צמחים? ואיך אפשר לקבוע איזה סוג תאורה מתאים לצרכים שלכם? יצאנו לבדוק עם מומחים מקצועיים בתחום התקנת נורות לד לגידול צמחים.

שלושת השלבים לבחירת תאורה לגידול צמחים

יש שלושה שלבים שיכולים לעזור לכם לבחור תאורה לגידול צמחים שתתאים לסוג הגידולים שלכם:

  1. מיפוי חלל הפנים – אתם צריכים להכיר את חלל הפנים שבו תעבדו ולהבין מה הם היתרונות והחסרונות של הסביבה מבחינת הצמחים.
  2. הפריסה של הנורות – אי אפשר לרכוש נורות לד לגידול צמחים ללא החלטה מוקדם בנוגע למיקום של הנורות, אחרת, יהיה לכם עודף תאורה שעלול לפגוע בתהליך הגידול.
  3. העלויות לרכישה ותחזוקה – חשוב לקחת בחשבון את עלויות הרכישה כמו גם את התחזוקה, אם אתם מקימים מרחב גידול עצום שמחייב השקעה בכל הפרטים הקטנים.

הקשיבו לאנשי המקצוע – כי הם יודעים איך להתאים את הפתרון הנכון לכם

סופח לחות – אומנם העקרונות הבסיסיים הם יחסית פשוטים וקלים להבנה, גם לאנשים לא הגיעו מעולם החקלאות ולא מכירים את התחום של גידול הידרופוני יש כל כך הרבה פרמטרים שאתם צריכים לקחת בחשבון ולכל אחד מהם יש השפעה שונה על הגידולים שלכם. כלומר, הידע והניסיון של אנשי המקצוע שמלווים אתכם בתהליך ההקמה וההתקנה של מערכות לגידול הידרופוני הוא ידע ששווה לכם המון. ואתם לא יכולים להרשות לעצמכם להקל ראש בעבודה עם הצוות המקצועי שאיתו אתם רוצים לתכנן את חלל הפנים שלכם.

 

 

הוסף תגובה