אילו שיטות אפשר לגדל גידול הידרופוני?

נורות לד לגידול – גידול הידרופוני בהחלט יכול לספק לכם כמה וכמה שיטות שיהפכו את זה למושלם ביותר, לצורך העניין כאשר בוחרים גידול הידרופוני חייב ולו במעט לקרוא אודות המונח הידרופוניקה כדי להבין מה נדרש מכם והאם זה מתאים לכם בכלל.

נכון, אין צורך בידע מוקדם ואפשר בהחלט ללמוד תוך כדי מאידך גיסא, יש כמה וכמה שיטות ששווה להכיר וכך לבחור מה השיטה הכי מתאימה לכם בכדי ליישם את הגידול הזה.

מזה גידול הידרופוני?

הידרופוניקה – כאשר מדברים על גידול הידרופוני לא רק מדברים על סופח לחות או נורות לד לגידול הידרופוני אלא הרבה מעבר לכך. למעשה מדברים על שיטת גידול שלא מצריכה מכם אדמה, הצמחים גדלים על בסיס דשן ומים שהופכים למעשה לתמיסה ההידרופונית המזינה את הצמחים או השורשים אותם אתם צריכים או רוצים לגדל.
היתרון הטוב ביותר כאן הוא כמובן יתרון כי לא מחדשים בכל פעם את המים ואפשר להשתמש בהם יותר מפעם אחת והנה לכם חסכון גדול בכמויות המים.
שיטה זו מאפשרת לכם למעשה לגדל כל מה שתרצו בין אם זה עלים ובין אם זה צמחים ירוקים פרותיים הפעם זה קורה ממש אצלכם בבית.

מה הסוד הגולם בשיטה ההידרופונית ולמה המון אנשים בוחרים בשיטה זו

הסוד גדול ביותר לגידול הידרופוני והצלחתו זה עניין התאורה אבל בו זמנית גם ההזנה והאוויר אותם צריכים הצמים. לכן, כדי לאפשר גידול טוב ביותר אי אפשר להתעלם מזה ולבחור את המערכת שתעשה זאת הכי נכון שאפשר.

כיצד בוחרים מערכת לגידול הידרופוני?

בכדי שיהיה ניתן לאפשר גידול הידרופוני תקין חשוב ביותר להבין מה אתם מגדלים, ירקות ירוקים או פירות?  זה חשוב כי זה מאוד תלוי בזמן הגידול, ירקות ירוקים עלים וכד' לוקחים זמן קצר יותר בעוד הפירות שהם עגבניה או מלפפון ייקחו זמן ארוך יותר ולכן חשוב לבחור את המערכות של הגידול בהתאם.
כמו כן יש להתחשב בעניין התנאים הסביבתיים, רמת הניסיון שלכם ובסופו של דבר בתקציב אותו תרצו להשקיע מראש.

 

הוסף תגובה