איפור כלה – מדריך הישרדות!

זה לא היום לנסות סגנונות איפור מסובכים, טרנדיים וצבעוניים מדי. אופנת האיפור משתנה חדשות לבקרים והדבר האחרון שהיית רוצה זה להיות מונצחת בתמונות מהחתונה עם איפור מוגזם שהיה אופנתי בדיוק בחודש שהתחתנת.

זכרי שכולם רוצים לראות אותך, ולא איזו בחורה שעברה מהפך קיצוני ביום חתונתה. אם את נוהגת להתאפר ביומיום מעט או בכלל לא – וודאי לא תרצי להסתובב בחתונה שלך כשפנייך מאופרות בכבדות באופן שאת לא מרגישה איתו טבעי ונוח, מה שעלול גם להשתקף בתמונות שיישארו איתך לכל החיים. לכן חשוב שהאיפור ביום החתונה יתאים לך מכל הבחינות, שתראי ותרגישי כמו עצמך אך מעט שונה – זוהרת יותר.
נושא האיפור יכול להיות מבלבל מאוד, לכן, ריכזתי עבורך מספר טיפים שיעשו קצת סדר בבלגן:
בין אם בחרת להתאפר אצל מאפר/ת מקצועי/ת ובין אם בחרת להתאפר בעצמך, חשוב להכין את עור הפנים ליום הגדול:
1. כחודש לפני החתונה, הקפידי לשתות מים והרבה! שתיית מים חשובה תמיד, אך לא כולנו מקפידות על כך, כעת יש לך מטרה – לשתות בין 1.5 ל 2 ליטרים בכל יום.עור הפנים יראה קורן ומלא חיות מה שיגרום לאיפור להראות טוב יותר על פנייך.
2. מומלץ לסיים טיפולים קוסמטיים בפנים, לכל המאוחר, כשבועיים לפני החתונה וזאת כדי להימנע מתופעות אדמומיות, קילופים וכדומה.
3. אם בכוונתך להסיר שיער בפעם הראשונה, נסי זאת מספר שבועות לפני החתונה, כדי לבדוק את תגובת העור לפעולה (אדמומיות, יובש, שטפי דם ותגובות אלרגיות) אפשרי לעצמך זמן החלמה לכל מקרה שלא יבוא.
4. רצוי להימנע משימוש בתכשירים לא מוכרים בשבועיים הקודמים ליום החתונה, כך תימנעי מ"הפתעות" כמו אלרגיות ביום החתונה.
5. ביום האירוע, שמרי על פנייך נקיות מאיפור עד לרגע האיפור המקצועי.
6. השתדלי להימנע מאיפ

הוסף תגובה