אם יש לכם מזיקים בבית- אתם חייבים להזמין שירותי הדברה מקצועיים ומוסמכים. למה?

אם יש לכם מזיקים בבית- אתם חייבים להזמין שירותי הדברה מקצועיים ומוסמכים. למה?

הדברת מזיקים ולכידת בעלי חיים לא רצויים חייבות להיעשות רק על ידי חברת הדברה מקצועית, מהימנה ועתירת ניסיון. שירותי הדברה הם תחום משמעותי מאוד שלא עוסק רק בהרחקת מזיקים ובמיגורם, אלא בעיקר בשימוש בחומרי הדברה רעילים או פוגעים. אמנם בימינו- רוב חברות ההדברה כמו גם רוב רובם של המדבירים העצמאיים נוהגים להשתדל להשתמש ככל הניתן בחומרים ידידותיים לסביבה ובחומרי הדברה ירוקים. עם זאת, גם שימוש בחומרים אלו באופן תדיר או לא מבוקר- אסור שיתרחש ללא פיקוח או סמכות משמעותית של חברת הדברה מורשית ומוסמכת. רק בחברה זו מצויים האנשים היודעים בדיוק באיזה חומר להשתמש, באיזו כמות, לכמה זמן וכו'.

ההדברה חייבת להיות מותאמת ביותר לפי סוג המזיק ( לפעמים אפילו שני סוגים של מקקים יקבלו חומר מיגור והדברה שונה…), כמובן על פי תנאי השטח שבו מצוי בעל החיים הלא רצוי- האם מדובר בבית פרטי או בדירה בבניין מגורים? בנוסף, חשוב להתאים את סוג ההדברה לפי עניין המגורים בבית- אם מדובר בבית מאוכלס הרי שיש להקפיד ולהיזהר בשימוש עם חומרי ההדברה- שכן חלקם מסוכנים מאוד בהיותם בקרבת בני אדם, לעומת זאת כאשר מדובר בבית ריק מיושביו- לעתים פעולת ההדברה תהיה שונה באופן מהותי.

שימו לב, רבים לא מבחינים בכך שרוב פעולות ההדברה נעשות בעיקר כאשר  בעלי החיים יוצאים ממחבואם- לרוב בעונת האביב. מתוך בורות הביוב והמחילות מתחילים לצוץ כל המזיקים ודווקא אז חברות הדברה עמוסות בעבודה….לכן, אנחנו ממליצים תמיד על מנת להימנע מלחץ להקדים ולהזמין את אנשי צוות ההדברה עוד בטרם עת. כך תהיו מוגנים מפני אותם מזיקים

הוסף תגובה