מתי תאגיד המים צריך לשלם פיצויים?

איך מתמודדים עם הצפת ביוב

אם הצפות ביוב כתוצאה מסתימה במערכת הביוב העירונית יגרמו נזק לרכושך, סביר להניח שתהיה זכאי לפיצוי מתאגיד המים של עירך. אתה צריך לעדכן את הרשויות או את חברת הביטוח שאתה נפגעת על ידי הצפה בהקדם האפשרי. ייתכן גם שצריך להגיש תביעה לביטוח מבנה שלך. קרא מאמר זה כדי לקבל פרטים נוספים לגבי זכאותך לפיצוי מתאגיד המים וכמה אתה יכול לקבל. קודם כל הזעת שרותי ביובית 24 שעות ביממה.

מתי תאגיד המים צריך לשלם פיצויים?

אם הנכס שלך ניזוק על ידי שיטפונות ביוב, יתכן ואתה זכאי להחזר התשלומים שלך אם כי יש כמה מקרים יוצאים מן הכלל הזה. אנחנו משלמים עבור שרותי ביוב לתאגידי המים, אם כך מה המשמעות אם אנחנו נפגעים מרשלנותם של התאגידים הללו?! המשמעות היא כי הם מחויבים כלפינו והם אחראים.

נזק פנימי לנכס שלך

כשיש הצפות וצריך ביובית ואם יש נזק פנימי לנכס שלך, לכאורה אתה זכאי להחזר אוטומטי של תשלום הביוב השנתי שלך. המינימום שאתה צריך לקבל הוא כמה מאות ₪ , אבל אתה יכול לתבוע את הנזק במלואו. מתי תאגיד המים לא צריך לשלם פיצוי על הצפה בתוך הנכס שלך? ישנן כמה נסיבות שבהן חברת המים אינה צריכה לבצע החזר של חיובי הביוב שלך. כאשר הצפה נגרמה על ידי גורם אחר או כוח עליון:

תנאי מזג אוויר חריגים

מחדל שלך

בעיה או סתימה במערכת הביוב או הצנרת שלך. אם לא תוכל להוכיח כי תאגיד המים התרשל אין שום דרך שתוכל לקבל פיצוי. מעבר לטיפול הכספי יש את הפן המעשי, כעת אתה תקוע בביתך עם הצפה לא נעימה בכל המובנים. אם ההצפה היא של מים רגילים ניחא, אך כאשר ההצפה היא של מי ביוב האסון גדול גם ברמה התברואתית וגם בהצלת הנזקים. אין דין שטיח שנפגע ממי שתייה כדין שטיח שנפגע ממי ביוב.

מה לעשות

זה בדיוק השלב שאתה אומר לעצמך כסף לא מעניין אותי כעת. אך זה בדיוק מה שאתה צריך לחשוב. י נזק כבר נגרם, נכון עלייך למזער נזקים אך אם אתה משלם ביטוח בדיוק בשביל המקרים הללו מה הבעיה. תציל את מה שאתה יכול ומה שלא נקווה שתפוצה אחר כך. לאחר שמזערת נזקים התקשר דחוף לחברה הנותנת שרותי ביובית 24 שעות ביממה והזמן אותם. הם כבר יגיעו עם הציוד המקצועי שלהם, בתחילה הם ישאבו את המים. לאחר מכן יתחיל תהליך הניקוי והייבוש של מה שניתן להציל.

הוסף תגובה