בחירת הפירות למשלוח- השלב הראשון במגשי פירות

כולנו נהנים לראות סלסלת פירות עמוסים בכל טוב את שילוב הצבעים המיוחד ואת ההשקעה באריזת המשלוח. אין פלא שבעיני רבים מגשי פירות הפכו לאירוח המושלם הן לאירועים שונים כמו חתונה למשל והן לכנסים. רבים אינם יודעים כי הכנת המגש כוללת עבודה קשה במיוחד. בהמשך המאמר נפרט על השלב הראשון בהכנת מגשי פירות והוא שלב בחירת הפירות מאמר זה יעסוק בבחירת פירות טריים למה עדיף חברה המקפידה על כך ואיך נזהה פירות טריים מאמר זה תפקידו להכניס את המזמין אל מאחורי הקלעים של הכנת מגשי פירות.

החשיבות של בחירת הפירות למגש פירות חשוב במיוחד, משום שכמו שכולם טוענים כי אין טוב ממראה עיניים. האורחים לא ירצו לאכול מגש שבו הפירות מצומקים במיוחד גם אם הם חתוכים בצורה נאה ביותר. ישנן חברות שנוהגות לקנות כמות גדולה ביותר של פירות מסוגים שונים מידי מספר שבועות. אין ספק כי כדאי לבחור חברה הרוכשת את הפירות באותו יום של ההזמנה על מנת לוודא כי הסושי פירות יהיו טריים ככל האפשר.
אז איך מאבחנים אם הפירות טריים במגש פירות? התשובה לכך היא שניתן לאבחן פירות טריים על ידי שני סימנים: הראשון אם הם בשלים – פירות בשלים יהיו פירות בשריים וגדולים במיוחד פירות מצומקים הם פירות שאינם טריים ושהו זמן רב במקררי החברה. הסימן השני הוא הריח של הפירות– כאמור, לפירות טריים במיוחד יש ריח משכר במיוחד לתותים ולדובדבנים כאשר הם טריים.
למה מומלץ לבחור את פירות העונה? משום שפירות העונה הם פירות טריים הם מלאי מיץ ועסיס, הם נראים מעולה והם נקטפים בדיוק בזמן הטוב ביותר. חברה היודעת למצוא פירות טריים יכולה להגיע אל הכרם ולבצור ענבים טריים שעלי גפן מקשטים אותם אשכול ענבים שלם יוסיף נופך למגשי הפירות.
למה כדאי לבחור חברה לעיצוב מגשי פירות המקפידה על פירות ייחודיים?– משום שמעבר לפירות העונה ופירות טריים במיוחד חשוב מאד שמגשי פירות יכילו גם פירות שאינם מהארץ ופירות שיובאו מארצות רחוקות כך גם אלו אנני הטעם ואלו שאינם מורגלים לטעמים ייחודיים יוכלו  להרגיש לרגע את טעמן של ארצות אלו השילוב של הפירות  הטריים הופכים את מגש הפירות למיוחד.

 

הוסף תגובה