בתי מלון בסיני – פינוק מדברי מושלם עם נוף לים

בתי מלון בסיני – פינוק מדברי מושלם עם נוף לים

החלטתם לנסוע לסיני? מצוין, עכשיו אתם רק צריכים להזמין מראש מקום ללון בו. בנוסף לשינה איכותית וארוחות מפנקות, בתי מלון בסיני מציעים לאורחיהם שפע של פעילויות אטרקטיביות ששווה להתנסות בהן, כמו צלילה וספורט ימי, ובאופן כללי, תמורה שהולמת את העלות שלה (ואף יותר מכך). רוצים לדעת עוד? המשיכו לקרוא.

בתי מלון בסיני מתאימים לאירוח זוגי, משפחתי או קבוצתי. כולם מצוידים היטב כדי להעניק לכם חוויה בלתי נשכחת של חופש – ממלונות מפוארים בסיני השייכים לרשתות הבינלאומיות הגדולות, עבור במלונות קטנים יותר וכפרי נופש קסומים, וכלה בקמפים, מתחמי אירוח פשוטים וזולים מאוד על החוף. יש הכל מהכל, לכן מומלץ שתבינו בדיוק מה אתם רוצים / צריכים מהחופשה שלכם. זה חשוב, מפני שכך תוכלו למצוא את בית המלון המתאים לכם.

כשאתם מתחילים לחפש בתי מלון בסיני, כדאי שתתנו לתקציב שלכם משקל גדול יחסית במערך השיקולים שאתם מתכוונים לעשות. אבל במקרה הזה תצטרכו לעבוד הרבה פחות קשה, מפני שחצי האי מציע לכם מנעד רחב ביותר של מחירים ללילה – מחדרים פשוטים ב-70 ש"ח ועד סוויטות משפחתיות במלונות מפוארים בסיני באלפי שקלים. ישנן אפשרויות רבות, אבל דבר אחד לא משתנה: לא משנה כמה ייצא לכם לשלם בסופו של דבר, אתם תקבלו תמורה מלאה (פלוס) למחירים ששילמתם, פשוט כי ככה זה בסיני.

אם לא מתחשק לכם להתרחק הרבה מהגבול ואתם עדיין רוצים להתארח במלונות מפנקים בסיני, חשוב שתדעו שממשלת מצרים פתחה בשנת 2005 את שעריו של מתחם אירוח מופלא בשם טאבה הייטס. כפר הנופש העצום בגודלו כולל ארבעה מלונות ברמה גבוהה שמציעים לאורחים שפע של אטרקציות. בתחילה הכיל מתחם זה שישה מלונות, אבל שניים מהם נסגרו באופן זמני. יחד עם זאת, לנוכח ההתאוששות התיירותית שחלה בסיני בשנים האחרונות, ייתכן שנזכה לראות אותם משופצים ופתוחים מחדש. לפי הביקוש העולה לחופשות באזור, המצרים לא יוכלו להתחמק בסופו של דבר מבניית עוד ועוד מלונות מפנקים בסיני שיוכלו לעמוד בכמות המבקרים ההולכת וגדלה כל הזמן.

אז בא לכם חופשה אמיתית של בטן-גב על חוף פרטי? אירוח מפנק? מסעדות וברים טובים? מועדוני צלילה ושנירקול? נראה שאתם בעניין של בתי מלון בסיני. חפשו דילים שווים עוד היום והזמינו מקום מראש.

הוסף תגובה