שתי המלצות לנופש מושלם: מלונות בשארם


שארם א שייח' היא העיר המוכרת ביותר בסיני, ומשמשת כיעד תיירותי אטרקטיבי מאוד שמושך מדי שנה תיירים רבים מכל העולם. עיר הנופש, שבימי השלטון הישראלי נקראה "אופירה", נמצאת בחלק הדרומי ביותר של חצי האי, ומהווה מעין בית קיט מופלא וקסום בסוף המדבר. המלונות בשארם מזמינים את אורחיהם להנות משפע של אטרקציות, בילויים וחיי לילה, טיילת יפה ואפשרויות לפעילויות נוספות.
שארם היא אחד המקומות האהובים על צוללנים וחובבי צלילה, ואף נחשבת בין אתרי הצלילה הטובים בעולם. מומלץ מאד למי שבעניין ללכת לראס מוחמד, פארק לאומי מרהיב ביופיו ונחשב לאטרקציה רצינית בתחום. תיירים מכל רחבי העולם מגיעים למלונות בשארם למטרות נופש, עסקים, צלילה ותרבות, וכל מי שקרא קצת על העיר והאיזור יוכל להנות מקסמם הרומנטי, מהנופים, מהתרבות שלהם ומההיסטוריה האנושית בת אלפי השנים.

אם כבר מצאתם טיסה, זה הזמן לחפש מלון טוב שיפנק אתכם. המלונות בשארם א שייח' מעניקים לתיירים הזדמנות להנות מדברים טובים שאינם בנמצא בשגרת היומיום שלכם. לנוחיותכם, תוכלו לבחור בין מלון במיקום שקט יחסית לבין מלון ששוכן במרכז העיר עם גישה לשדה התעופה. גם אם המלון שבחרתם אינו קרוב לשדה התעופה, חשוב שתדעו שאין לכם ממה לדאוג מפני שקרוב לוודאי שהוא יוכל לאפשר לכם גישה לשם בנוחות, במונית או בתחבורה ציבורית. 

קלאב ריף וויליג' (4 כוכבים)
אתר נופש יפהפה זה ממוקם מדרום לשארם, ומציע לכם להנות משלל אטרקציות ופעילויות, ביניהן מגרשי ספורט, חמש בריכות שחיה (אחת מהן מחוממת), מגרש טניס, כדורעף על החוף, ספא ובריאות עם חמאם תורכי, מסעדות וברים.
בנוסף, קלאב ריף וויליג' מחזיק בשטחו מועדון צלילה מכובד. המועדון משתף פעולה עם אתר הצלילה 'סודפה' ששוכן בסמוך לכפר הנופש, ומאפשר לכם לעבור קורס צלילה ולצאת למסע תת ימי מופלא.

ברון ריזורט (5 כוכבים)
אתר הנופש הזה בשארם עצמה יעניק לכם חוויה גדולה יותר ממלון רגיל. ברון ריזורט נחשב בעיני רבים וטובים לאחד מהאתרים הטובים ביותר שמומלץ להתארח בהם בשארם א שייח', וכנראה גם בחצי האי כולו. למלון יש חוף פרטי שהוא פיסת גן עדן באורך של כשש מאות מטרים עם חול רך ולבן, ובו יש מזח שאורכו כמאה וחמישים מטרים ומגיע לתוך הים כדי לספק גישה נוחה לצלילות ושנירקולים. בנוסף, במלון ישנה בריכה אולימפית (מחוממת בעונה הקרה), לא פחות מתשע מסעדות, ברים, הופעות, מועדון לילדים עשיר ומיוחד, ספא מפנק, מסלולי ריצה ושבילי רכיבה על אופניים.

המלונות בשארם א שייח' מחכים לכם, ובמיוחד שני אתרי הנופש הנהדרים האלה.

הוסף תגובה