דברים שחשוב לדעת לקראת טיול קרוואן

רבים ממי שבוחרים לטייל בטיול קרוואן, בוחרים באופציה של השכרת קראוון. יש כמה דברים שחשוב לדעת לקראת השכרת קרוואן, כדי להתנהל בצורה יעילה וחכמה יותר. כך למשל רצוי להתנהל בצורה הנכונה מול החברה ממנה אתם משכירים קרוואן, וגם מבחינת הכנת ציוד אישי.

איסוף והחזרה
רכב חשמלי – מדובר בכמה עצות חשובות שרלוונטיות בעיקר אם זו הפעם הראשונה שלכם שאתם שוכרים קראוון. כך למשל כדאי מאוד לוודא מהן שעות איסוף הקרוואן וטווח השעות להחזרתו. שימו לב שאיחור או אי הגעה בזמן עלולים להביא לתשלום של קנס כספי או לכך שלא תוכלו לשכור את הקרוואן שרציתם. כדאי כמובן לקחת בחשבון זמן הגעה לאיסוף ולהחזרה, שכולל פקקים אפשריים או בלת"ם. לרוב איסוף הקרוואן הוא בשעות הצהריים, ושעת ההחזרה היא עד עשר בבוקר. עוד כדאי לדעת שאם סיכמתם מול חברת הקרוואנים גם על לגנרטור, הרי שלרוב זה בתשלום נפרד.
הדרכה
יש לקחת בחשבון שאם זו הפעם הראשונה שלכם בנהיגה ושימוש בקרוואן הרי שכדאי מאוד להגיע כמה ימים לפני מועד האיסוף על מנת להנות בלי לחצי זמן מהדרכה פרקטית על דגם הקרוואן שלכם. נכון שאתם יכולים להסתמך על סרטוני הדרכה ברשת, אך הדרך האידיאלית ביותר לעשות זאת היא לקבל הדרכה פיזית במקום.
הובלה
מרבית הקרוואנים בישראל הם קרוואנים שנגררים על ידי כלי רכב. יש גם דגמים נוספים של קרוואנים שנקראים מוטורהום שהם כוללים כיחידה אחת גם את הרכב חשמלי. משום שבישראל כאמור האפשרות הראשונה היא הנפוצה ביותר, הרי שיש להגיע לנקודת האיסוף של הקרוואן עם כל רכב לגרירה, אליו מחובר וו גרירה מתאים. במידה ואתם פחות רוצים להתעסק בעצמכם עם הגרירה ותעדיפו שהקרוואן כבר יחכה לכם בחניון הלילה – הרי שיש לתאם זאת מול חברת ההשכרה, ומדובר כמובן בשירות בתשלום נוסף.
טיפ
רכב חשמלי – ולכן מבינים מהדברים שכדאי מאוד שלא להיזכר בכל הדברים הללו ברגע האחרון, אלא לתכנן ביומן. זה לא דורש תכנון מורכב מדי, אך כן נדרש קצת לתכנן ולסכם מול חברת ההשכרה את הדברים.

 

 

 
 

הוסף תגובה