דלתות פנים ומשקופים

כאשר בוחנים אפשרויות עיצוביות עבור דלתות פנים בבית שלכם חשוב מאוד לבחור את העיצוב הנכון שיחמיא לפנים הבית כולו, ואת הדגם הנכון. יחד עם זאת יש עוד אספקט חשוב שרבים נוטים לדלג עליו – והוא התאמה בין המשקוף לבין הדלת עצמה. רבים חושבים כי המשקוף קיים בצורה אחת בלבד ושהוא לא ניתן לשינוי. זה לא נכון וכדאי מאוד לדעת שניתן להתאים בין הדלת לבין המשקוף על מנת שהדלת תאריך חיים ותשרת אתכם בצורה טובה.

לדלתות פנים המבודדות מרעשים
כאשר אתם בוחרים באפשרות של דלת פנים המגינה מפני רעשים חשוב לדעת שדלת כזו שוקלת בממוצע יותר מדלת פנים סטנדרטית כאשר משקלה של דלת כזו הוא 25 ק"ג בממוצע. ולכן חשוב מאוד שהמשקוף אשר תומך בדלת יתאים למשקל כזה שהוא כאמור גבוה מהמקובל. על מנת לבצע את ההתאמה הנדרשת חשוב להתקין משקופים מעץ מלא.
לדלתות פנים בשימוש רב
כאשר מדובר על דלתות פנים שהן במוקדים שיש תנועה רבה כמו למשל בחדר הילדים או במשרדים, הרי שכדאי מאוד לשלב משקופים שיתמכו בפעילות מוגברת. משקופים העשויים מעץ שאינו מלא הם משקופים אשר העץ שבהם נושם ולכן במהלך הזמן ותוך כדי השימוש התכוף בדלתות בפעולות הסגירה והפתיחה שלהן, המשקוף מתעייף והעץ ממנו הוא עשוי עובר שינויים כמו שינויי זווית. מסיבה זו במהלך הזמן המשקוף לא ממסגר את הדלת בצורה נאותה והדלת מתחילה למשל לחרוק. כדאי מאוד לשלב משקופים שחומר העץ הוא בצורת שתי וערב רב שכבתי.
לדלתות פנים וסביבה רטובה
כאשר הדלת נמצאת בסביבה רטובה כדאי מאוד לשלב שכבת הגנה מפני רטיבות בחלק התחתון של המשקוף. אין צורך לשלב שכבת הגנה כזו לכל גובה המשקוף אלא רק היכן שצריך.
וכאשר מדובר על מטבחים הרי שגם למטבחים יש חזיתות ויש צירים בארונות המטבח. הקפידו על שימוש בצירים איכותיים ועל חזיתות איכותיות עם ציפוי עמיד.

 

הוסף תגובה