דק סינטטי – תחליף ראוי לעץ!

דק סינטטי – תחליף ראוי לעץ!

דק סינטטי – נראה כמו עץ עם כל הייתרונות של חומר סינטטי

עץ הוא חומר נהדר, חומר יפה, מרהיב, נעים ובעיקר טבעי ואותנטי. בני האדם עושים שימוש בעץ כבר שנים רבות ולא רק להדלקה של אש אלא גם בשביל לרהט את הבית או כל מקום אחר. הבעיה היא שככל שנעשה שימוש ביותר ויותר עצים כך נצטרך לכרות יותר ויותר עצים, וכך הטבע ייפגע. בשנים האחרונות נמצא לזה פתרון מצוין, פתרון שמחליף את העץ ואת הצורך לכרות אותו, פתרון אקולוגי לגמרי והוא החומרים הסינטטיים. אם יש לכם בבית גינה ואתם מתכוונים להתקין בה דק מעץ, כדאי שתחשבו שוב. כדאי שתשקלו דק סינטטי בשביל לקבל את אותה התוצאה, יותר בזול ועם אותו המראה בדיוק. לדק סינטטי יש כמה יתרונות שכדאי לקחת בחשבון

לא נפגע מפגעי מזג האוויר!

דק מעץ הוא דק שדורש טיפול אחת לתקופה. דק מעץ מושפע משינויי מזג האוויר ומה שפוגע בו הוא גם הגשם, גם השמש, רוחות וכל שינוי במזג האוויר. זה אומר שצריך לשמן אותו מידי פעם ולמרוח עליו חומרים נוספים, זה אומר שזה גם עולה לא מעט כסף. כשמדובר על דק סינטטי אין את הבעיה הזו. הפלסטיק לא מושפע מרטיבות, לא מחום, ולא משום דבר אחר שנוגע למזג האוויר. זו סיבה מספיק טובה לשקול אותו ברצינות, ולהתקין אותו בחצר הבית במקום דק מעץ.

יתרונות נוספים

דק סינטטי טומן בחובו יתרונות נוספים. ראשית, דק סינטטי הוא קל לניקוי. מכיוון שהוא אטום לכניסת חומרים שונים ניתן בקלות לנקות אותו וכל מה שצריך הוא סמרטוט, מים וסבון. שנית, חרקים לא אוהבים פלסטיק-  בניגוד לדק מעץ שאותו אוהבים חרקים ובגלל זה צריך לטפל בו בתדירות די גבוהה, דק מפלסטיק לא סובל מהבעיה הזו. אין שום סיבה שהוא ייפגע מחרקים ואין שום סיבה לטפל בו אחת לכמה זמן. עוד יתרון הוא זה שהוא אסתטי. כשמדובר על דק איכותי סינטטי הוא ייראה בדיוק כמו דק מעץ. אף אחד חוץ מכם בעלי הבית לא יידע שמדובר על חומר סינטטי ולא על הדבר האמיתי עצמו.

דק סינטטי עם מטבח גינה

דק סינטטי מאפשר גם להרכיב עליו כל מיני דברים שרוצים. זה יכול להיות שולחן עץ יפה, יכולים להיות כיסאות, מתקן המחובר לערסל או כל ריהוט גינה אחר. במידה והדק גדול מספיק ניתן גם להרכיב עליו מטבח גינה, מטבח שניתן יהיה לעשות בו שימוש כשמאחרים אנשים בבית ורוצים שגם המבשל יהיה חלק מהחוויה. הרכבת מטבח גינה על דק דורשת כמובן עבודה מקצועית על מנת לא לפגוע בדק, וכך כולם יוכלו ליהנות ממטבח נעים שכיף לבשל בו בחצר הבית.

אם יש לכם התלבטות איזה דק להרכיב, לכו על דק סינטטי. הוא יפה לא פחות מעץ, הוא לא דורש תחזוקה ויש לו עוד יתרונות רבים.

הוסף תגובה