האם טיפולי מיזותרפיה הם רב תכליתיים?

חדשות – אין כל ספק באשר לעובדה כי טיפולי מיזותרפיה חוללו מהפכה אמתית בצורך של בני האדם לזכות בעור צעיר יותר, מבלי להתאמץ יותר מדי. הם מוכנים להוציא את מיטב כספם, כדי לשוות לעצמם נראות צעירה יותר, וטיפולים אלו עשויים בנקל לסייע להם להתהדר בעור הרבה יותר צעיר, מבלי לחוות כל חוסר נוחות או מיחושים. אך טיפולי המיזותרפיה הם רב תכליתיים, ולא עוסקים רק בהצערת העור, כי אם אף בהםחתת צלוליט, רפואת שיניים, וגם שיגרון.

 

מה כוללים הליכי טיפולי מיזותרפיה?

טיפולי מיזותרפיה אינם כל סוג של הליך כירורגי, כי אם סוג של טיפול רפואי, שבו מזריקים תמציות של צמחים טבעיות מתחת לעור, וזאת לשם המרצה של ייצור הקולגן, הפחתה של תאי שומן, או לחלופין הגברה של זרימת הדם. כמו כן, הם מסייעים בשיפור של צלקות מפצעי האקנה, והפחתת הקמטים. מדובר בטיפול חדשני ופורץ דרך אשר נועד להצעיר את עור הפנים, באמצעות גירוי של ייצור הקולגן, כאמור לעיל, ותיקון של תאים על ידי הזרקות של מיקרו, אשר מוחדרות באופן ישיר לעור הפנים בעזרות טכניות ייחודיות שמכוונות לאזורים מסוימים, על מנת לעורר ולעודד תהליכים של ריפוי טבעי.
כל הרעיון זה למצוא מטפלים מנוסים בתחום הרפואה, בטיפול שנולד בצרפת לפני למעלה מחצי מאה, כאשר מקורו היה דוקטור מישל פיסטור, רופא צרפתי, שעבד בשיתוף פעולה צמוד עם פרופסור סיוויאלה ז'אן, מי שהחשיבו בתור אבי המיזותרפיה ברחבי אירופה, שסייע בהקמת המיזותרפיה באירופה במהלך שנת 1820.

 

מה הקשר בין טיפולי מיזותרפיה לבין הפחתת הצלוליט?

עוד חדשות – הגורמים לצלוליט כוללים חוסר בפעילות גופנית או אורח חיים עם נטייה לישיבה מתמדת, תרופות לירידה במשקל שגורמות ליויו בהורדה ובהעלאת משקל הגוף, חשיפה ממושכת לקרינת אולטרה סגולה מקרני אור השמש, מה שגורם לחסימה בגוף האדם וכלי דם, ובאופן הזה מפחיתים את הכמות של החמצן שאמורה לעבור למשקעי השומן שמתחת לפני העור שלכם.
יש קשר הדוק בין טיפולי מיזותרפיה לבין הפחתת הופעת הצלוליט בגוף. באופן בסיסי, טיפול זה מבוצע בפרט עם תאי גזע או עם רקמת שומן, שמקורם ברקמות שומן של בני אדם או של חזיר, אשר אותם מזריקים לתוך השכבה התת עורית של העור.

 

מה השורה התחתונה של טיפולי מיזותרפיה?

בוודאי נראה לכם שכל העניין של טיפולי מיזותרפיה קל למדי, אך הם בהחלט מצריכים מומחה מקצועי, על מנת לצלוח את ההזרקות הללו, כדי למנוע בואן של תופעת לוואי. פעם, נטו לחשוב שאלו הם טיפולים מסוכנים, או בעלי השפעה מזיקה לגוף האדם, זה נכון רק במידה והם לא מבוצעים היטב. חרף העובדה שטיפולי המיזותרפיה הוכחו כבטוחים בשביל מרבית בני האדם, עם מיעוט של תופעות לוואי, כל אחד נושא בחובו תגובות ביולוגיות ספציפיות לחומר שמזריקים לו, ולכן יש לדווח למטפל על ההיסטוריה הרפואית שלכם, בטרם שבכלל מתחילים בתהליך טיפול זה.
https://bignews.co.il/

הוסף תגובה