החובות חונקים אתכם? יש פיתרון

החובות חונקים אתכם? יש פיתרון

אחרי כל כך הרבה התמודדויות מוצלחות עם אתגרים כלכליים ופיננסיים כאלה ואחרים, פתאום אתם מוצאים את עצמכם מול שוקת שבורה שבה אין לכם יכולת כלל להחזיר את החובות שצברתם. כאשר אתם מרגישים כך, אין ספק כי אתם במצב של חדלות פירעון. מבחינה כלכלית אתם במצב כל כך ירוד שאפילו ניסיונות גבייה של ההוצאה לפועל בתיקים שנפתחו לכם, לא מצליחים, פשוט כי אין מאיפה לגבות מכם עוד כספים. המחוקק בישראל ראה את הצורך בפתרון מתאים למצב כזה. פתרון שייתן מענה לאנשים שנמצאים במצוקה כלכלית, וקשה להם לצאת מהמעגל הזה. לכן נחקק הליך חדלות פירעון, אשר מטרתו המרכזית היא להוות פתרון לחובות ושיקום כלכלי. אם יש לכם חובות של עד 150,000 שקלים, הליך חדלות הפירעון ינוהל בתוך מערכת ההוצאה לפועל. אנשים רבים פונים לקבל ליווי של עורך דין חדלות פירעון כדי להשלים את ההליך על הצד הטוב ביותר.
שלושת הצמתים החשובים בהליך חדלות פירעון
פניה לעורך דין הוצאה לפועל או עורך דין חדלות פירעון בשלבים הראשונים של הגשת הבקשה שלכם יכולה להיות החלטה מאוד גורלית בגלל מספר סיבות:

    עורך הדין ידע להוביל אתכם בהליך בדרך הכי טובה והכי מתאימה לכם, הן בקבלת צו פתיחת הליכים שזהו הצו שפותח רשמית את הליך חדלות הפירעון, ובהמשך צו לשיקום כלכלי ובסופו של ההליך- צו ההפטר המיוחל.
    עורך דין מומחה בתחום, ידע לנצל את כל כישוריו ויכולותיו לטובת יצירת הסדר עם הנושים שלכם עוד בתחילת ההליך, בתשלומים ובתנאים הנוחים לכם ביותר.
    עורך הדין יוכל לייצג אתכם בצורה הכי טובה אל  מול רשם ההוצאה לפעול וידע להציג אתכם בצורה הכי טובה.

ללכת עם מקצוען
ברור לכולנו כי חובות גורמים למשבר נפשי ולבעיות רבות מכל הבחינות. ברמה האישית, המקצועית, החברתית וגם המשפטית, אתם מרגישים נפילה אדירה. דווקא עכשיו חשוב שתקיפו את עצמכם באנשי המקצוע הכי טובים ועם הרקע המקצועי המתאים לצרכים שלכם. אין ספק כי בהליך זה האנשים הכי חשובים, שיוכלו לעזור לכם בצורה הכי טובה הם עורך דין הוצאה לפועל או עורך דין חדלות פירעון.
המאמר בחסות חדשות bignews

 

הוסף תגובה