החלפת מסך לאייפון – עשה זאת בעצמך

מסך של אייפון ידוע בתור משהו שביר ועדין (בשונה ממכשירי אנדרואיד רבים) ואני בטוח שלכל מי שיש או היה אייפון לפחות פעם אחת נשבר המסך.

החלפת מסך באייפון אינה דבר זול והוא נע בין 250 ש"ח למעל 500 ש"ח תלוי אם מדובר במסך מקורי של אפל או מסך חליפי – וגם אז תלוי ברמה ובאיכות של המסך. מה שהרבה אנשים לא יודעים הוא שהחלפת מסך באייפון היא פעולה פשוטה יחסית שלא לוקחת הרבה זמן.

החלפת מסך של אייפון בעצמכם דורשת מעט חוש טכני וכמובן שלא מתאימה לכל אחד, יש כאלה שנוטים להסתבך עם פעולות מהסוג הזה ויש אנשים שבאופן טבעי זה בא להם יותר בקלות, לכן אם אתם מסוג האנשים שלעולם לא התעסקו עם דברים כאלה ומעדיפים לשלם כדי שמישהו אחר יעשה את העבודה – זה גם בסדר ולא הייתי ממליץ לכם בכלל לנסות, אבל אם אתם אנשים שנמשכים לעולם הטכני ואוהבים להרכיב (לפרק..) מכשירים וברגים ומברגים לא מרתיעים אתכם אז בהחלט ייתכן שכדאי לכם לבצע החלפה של מסך אייפון בעצמכם.

בסרטון הבא מוסבר בצורה מפורטת ברורה ומקצועית התהליך של החלפת מסך לאייפון 6. על מנת לבצע את הפעולה יש להצטייד בערכה לפתיחת מכשירים ובמסך חדש. בהמשך ריכזתי קישורים לרכישה מהירה וזולה במיוחד של הערכה ומסכים (לא מקוריים) לאייפון 6,7 ו-8.

ערכה לתיקון אייפון

מסכים לאייפון 6,7 ו-8 כולל ערכת החלפה

הוסף תגובה