הייתושים – האורחים הקבועים בקיץ

רב בני האדם סובלים בקיץ מזיעה, לחות, עייפות מוגברת וגם מגירודים ועקיצות של ייתושים. בקיץ נוכל לחוש בקלות בעליה של המעופפים סביבנו כגון: ברחשים, פרפרים ובעיקר ייתושים. הייתושים הוא חרק מעופף מעצבן שכן מלבד הזמזום המרגיז באוזן, מציק לנו עם העקיצות שלו ונוכל לראות אותו מתעופף לנו בחודשי הקיץ כמעט בכל מקום: בבית , בגינה, במרפסת ואפילו בחדר השינה.

מרבית מהאנשים סובלים מהעקיצות והם יעשו כל דבר אפשרי כדי להימנע מעקיצות.
היום נמכרים ברשתות השיווק ובאינטרנט עשרות סוגים של מלכודות לחרקים מעופפים וקוטלי יתושים שמסוגלים לפעול בשיטות שונות.  מלבד המלכודות החשמליות , יש כאלו שיעדיפו להשתמש בתכשירים דוחי יתושים למרחיה על הגוף או שימוש צמידים שמרחיקים את הייתושים שכן תכשירים אלו יותר מתאימים כאשר הינכם נמצאים מחוץ לבית .
כאשר אתם בבית , ההמלצה הטובה ביותר כדי להימנע מהעקיצות של הייתושים היא השימוש בקוטל יתושים חשמלי. חרקים מעופפים נמשכים לאור הסגול ולכן יתעופפו לאור הסגול שנמצא בתוך קוטל היתושים. קוטל יתושים בנוי בצורה כזאת שחרק מעופף יכול להיכנס ולהתעופף לתוכו באמצעות המרווחים שבין שלב לשלב במעטפת החיצונית של קוטל היתושים  ובעת שהוא נכנס לתוך קוטל היתושים , הוא נלכד בפנים ונקטל על ידי השנאי. בזמן הקטילה נשמע רעש כתוצאה מהקטילה של החרק המעופף.
בחירת קוטל יתושים
הבחירה של קוטל היתושים צריכה להיות בחירה טובה כמובן וחשוב לבחור קוטל יתושים שיתאים לצרכים שלנו.
ישנם כללים בסיסיים שעלינו לדעת בטרם אנו מרכוש את קוטל היתושים האופטימאלי עבורנו:

  • שטח האיזור בו אנחנו רוצים להפעיל את קוטל היתושים
  • סוג האיזור / מיקום : לדוגמא: עלינו לקחת בחשבון האם אנחנו רוצים להשתמש בקוטל היתושים במרפסת/גינה או בחדר שינה או במסעדה
  • סוג החרקים המעופפים

השימוש בקוטל יתושים
השימוש בקוטל יתושים הוא פשוט ונוח . חלק מקוטלי היתושים נדלקים ע"י חיבור לחשמל וחלק נדלקים ע"י מתג הפעלה וכיבוי. השימוש בקוטל יתושים אינו מזיק לסביבה, אינו פולט חומרים מזיקים, קל לתחזוקה והכי חשוב יפחית לכם את העקיצות .
 

הוסף תגובה