היתרונות והחסרונות של הקיץ

הארץ היפה שלנו מזוהה כארץ עם טמפרטורות גבוהות וחודשי הקיץ הלוהטים שלנו מביאים אלינו תיירים ומבקרים רבים שנהנים משמש טובה, ים בריכה ועוד. אבל, מדי קיץ נוכל לראות בכל חלקי הארץ המון מעופפים ובעיקר עלייה בכמות היתושים . את הייתושים נוכל לראות מתעופפים כמעט בכל מקום סביבינו ואנחנו מנסים להתחמק מהם מדי שנה בשנה כדי להעיקץ כמה שפחות.

מחקרים רבים הוכיחו שאנחנו נעקצים על ידי היתושה והיא זו שגורמת לנו להתגרד, הייתוש לא מסוגל לעקוץ מאחר ואין לו את איבר הרבייה. הגירוד והעקצוצים הוא החלק הקל בסיפור שכן ישנם כאלו שרגישים לעקיצות הייתושות ועלולים לפתח תגובה אלרגנית .
דרכי מניעה לעקיצות
הדברה – ראשית נליץ לכם לייבש את כל מקורות המים העומדים הנמצאים מסביב לאיזור בו אתם נמצאים: צלוחיות בתחתית העציץ, מים עומדים בעדניות , שלוליות שנגרמו כתוצאה מהשקייה מרובה, מים שהתאספו בכלי נוי בגינה / במרפסת . חשוב להדגיש, כי רק מקורות מים עומדים ולא מקורות מים זורמים עלולים לגרום להתרבות של ייתושים בסביבתכם, מאחר והייתושה מטילה את הביצים של במאגרי מים עומדים. לכן, חשוב לייבש ככל שניתן את מאגרי המים העומדים בכדי לא לתת לייתושה את האפשרות להתרבות בקרבתכם.
כמו כן, רצוי להזמין איש מקצוע שיתקין לכם רשתות בכל החלונות לרבות רשת בדלת הכניסה , אפשר להשתמש במזגן או מאוורר תקרה מאחר וליתושים קשה יותר לעוף כשיש רוח מסביבם , אפשר להתמרח בתכשירים דוחי יתושים, משחות שונות, שמנים אבל ההמלצה הטובה ביותר היא השימוש בקוטל יתושים חשמלי.
כיצד קוטל יתושים פועל?
קטלן יתושים חשמלי או בשמו הנוסף קוטל יתושים, הוא מוצר שעובד על חשמל ומטרתו היא לקטול את הייתוש. בזמן שקוטל יתושים עובד ומחובר לחשמל, הוא לא משמיע רעש אלא רק בעת שהוא קוטל את החרקים המעופפים. החרקים המעופפים נמשכים לאור הסגול שבתוך קוטל היתושים והם נקטלים ע"י השנאי. השימוש בקוטל יתושים הוא נוח וקל שכן אחת לכמה חודשים רצוי לנקות אותו. ישנם קוטלי יתושים שמצליחים לקטול מגוון של חרקים מעופפים מלבד ייתושים ובעת שהינכם רוכשים קוטל יתושים חשוב שתדעו אם יש חרקים מעופפים נוספים שמתעופפים אצלכם בבית, כדי שתוכלו ל"תפוס שני ציפורים במכה אחת".
 

הוסף תגובה